vin c70

Gestart door wolffy, 14-09-2018 18:34:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

peteRRR

Hier een filmpje van een blok/bussen versterking en de evt aanpak,...https://www.youtube.com/watch?v=qhzjKWaRf4k

Jammer dat er niet veel info bij te vinden is maar je krijgt toch aardig met ruimte gebrek te doen.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

freefall

Maar even iets serieuzer...300 a 400 pk heb je echt geen 3 liter nodig. Wat dikker rods.erin en bigass turbo doen al wonderen. En natuurlijk de.randelen op spec brengen
1997 417 nautic blue S70 2.5T AT Zoonlief
2000 426 mystic silver V70D AT
1997 421 dark olive pearl V70 2.5T 2.3T AT AWD
1998 419 sand silver S70 T5 AT zoonlief
1995 421 dark olive pearl 850 T5R AT
i beun, therefore i am

KIM

#47
Wat in dit topic is gebeurd kan gewoon niet. Ik ga daarom nu ook man en paard noemen: knoertS70, -D©©©L- en V70R^2. Met name deze drie trekken de goede bedoelingen van de TS in twijfel met kwetsende opmerkingen en ongegronde insinuaties.
Ik wil dit soort gedrag niet langer tolereren, temeer omdat jullie ook in een ander topic de boel op scherp hebben gezet. Bij een volgende overtreding ga ik sterk aandringen op een ban bij mijn mede moderatoren.

Ik hoop in ieder geval dat het Vincent niet heeft verjaagd: Dromen mag toch?

V70R^2

Vincent, eigenlijk zijn wij een heel gezellig behulpzaam forum hoor, ook ik.

Wat je ook van plan bent, ik lees graag meer, het meeste is al lang een keer gedaan of geprobeerd, schroom niet om terug weer te posten of start een weblog. Kennis te over (ja ook met tuning, ja ook wij gooien gewoon 20k eurotjes in die oude volvo bakstenen) dus wat je ook van plan bent, wij kunnen je zo nu en dan prima adviseren.



Een 100mm slag krukas bestaat (bovenstaande) al, met een overmaat zuiger in jouw blok kom je dan op 2730cc. Mocht je zo ver willen gaan, je zal de eerste op het forum zijn bij mijn weten 8)