Kievitje stelt zich voor

Gestart door Levi Kievit, 19-09-2018 00:14:42

Vorige topic - Volgende topic

Levi Kievit

Goedenavond,

Mijn naam is Levi (Kievit), ben 19 jaar en heb sinds kort eindelijk weer een fatsoenlijke baksteen :)

Mijn liefde voor Volvo is er al een aantal jaar, en is vrij spontaan op komen dagen toen mijn vader van een Audi 80 naar een Volvo S40 ging.

Zelf heb ik gehad: een 480 2x, een 850, een S40 en sinds kort eigenaar van een heerlijke S70. Het is er een uit 2000, een 2,4 170pk Europa. Heerlijke wagen.
Overigens, m'n 1e auto (een van de 2 480's heb ik nog steeds, en is voor de hobby.)

Ik volg het 850 forum al een paar jaar op internet, en omdat ik nu een S70 rijd dacht ik maar eens lid te worden van t (volgens mij best flinke) 850 forum, hoogstwaarschijnlijk kan ik hier nog een hoop leren. 😄

Dit was eigenlijk mijn voorstelling wel, rest mij nog een vraag...
Toen ik de S70 kocht leek de koppeling in orde, maar dat was deze dus uiteindelijk niet. Dit merkte ik pas toen ik bijna thuis was. 😫
Is er iemand die een bedrijf kan aanbevelen, of wellicht mij misschien op een ander manier uit de brand kan helpen?

Ik hoor het graag van jullie 😊

Groetjes!

Ps, zou graag een foto willen laten zien van mijn S70, maar op de een of andere manier lukt dat niet.... Dus foto's volgen nog!

FGG

Welkom op 't Forum, Levi.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Ries van de Zilverschuit

Negentien jaar en al zoveel auto's gehad? Waren die zo slecht?  :)

Wat de koppeling betreft: informeer eens bij Dennsi850estate ofwel Volvoservice.eu.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

Levi Kievit

Haha ik wist dat die opmerking zou komen, heb een 480 als eerste auto. Die heb ik nog steeds, die gaat 's winters altijd naar binnen. Een andere 480 voor onderdelen samen met een maatje gehad, uiteindelijk weer verkocht. Toen een 850 op gas gehad maar daar was de krukaskeering van lek... Dus ook verkocht, en een S40 gehad voor afgelopen winter, pas geleden verkocht want begon slechter te worden... Bedankt! Zal eens informeren 😊

V70geRwin

BlackPearl

Ha Levi  ;) dus naast de 480 ook een dikke Volvo gekocht  ;D Goed bezig, zit hier een hoop kennis en onderdelen zijn heel wat makkelijker verkrijgbaar dan voor een 480  8) Veel plezier met de S70!

Mvg Rico