23T een goed idee?

Gestart door arjenT5R, 11-11-2018 11:21:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

arjenT5R

 ;D yes!

De 23T...

ventileer uw gedachten we zijn er momenteel mee aan het testen, de resultaten komen eerdaags  :D







23T naast 19T

Voor de vergelijking hebben we een std 19T vergeleken met de 23T dus.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

knoertS70

Jij hebt volgens mij in die 10 weken thuis geen tijd om uit te voeren wat je in die 10 weken aan boord verzint.  ;D ;D
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

arjenT5R

Nee klopt ik ga zelf ook maar niet een 23T aan m'n auto knopen denk dat mijn AT daar niet zo blij van gaat worden.

Maar ik ben er nu 1 aan het tunen vandaar ;-) en gezien we graag kennis delen op het forum wilde ik het wel even laten horen ja :P
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Vulk

Wat een beest... waar gaat dit eindigen? :o

Piet

Citaat van: Vulk op 11-11-2018 11:43:47
Wat een beest... waar gaat dit eindigen? :o

In rookpluimen haha

(just kidding of course  ;D)

de Boeing

Citaat van: Vulk op 11-11-2018 11:43:47
Wat een beest... waar gaat dit eindigen? :o

Kromme drijfstangen in koersel  ;D ;D


Maar zonder gekheid, interessant pionierswerk!

(domme rook-ie vraag, zelfs zonder de zoekfunctie geraadpleegd te hebben, waar staat die T en G voor in de turbo aanduiding? 15G 16T 18T 19T 23T < K24 ?  ??? 8) ;D )

classicT5

Wat voor T/W? Is dat nog een td04h?

Hebben ze een compressor map van die 23T?

Ben benieuwd wat die qua flow doet bij lagere rpms. Weet je ook wat maximale rpm is? Dat lijkt me nog een risico, gezien grotere diameterverwacht ik lager max toerental, iets waar je bij het tunen wel rekening mee moet houden.

arjenT5R

Turbinewiel is een 9 blads geclipt td04 wiel ja klopt.

Compressor is 67exd dus vergelijkbaar met 2876 compressor.

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

rappendaf

Zo hier alvast een filmpje voor alle duidelijkheid de afsteling word nog aan gewerkt door zeemans tuning  dus word nog sneller is met een 4.45 bak mijn 19t was 2 sec trager met de 4.45 bak tegen met de 4.00 bak .
Dus 100 200 vanuit 4 de met de 23t
in duitsland uiteraard https://www.youtube.com/watch?v=DLRhX_SUY4k


850 2.3 t5 1993 133000KM ORIGINEEL
.  850 2.5 20v 1992 at 247000km
   C70 t5 23 T

knoertS70

Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

rappendaf

850 2.3 t5 1993 133000KM ORIGINEEL
.  850 2.5 20v 1992 at 247000km
   C70 t5 23 T

V70R^2

Dat die lekker vooruit komt lijkt mij Raf ;D

rappendaf

Citaat van: V70R^2 op 11-11-2018 17:58:57
Dat die lekker vooruit komt lijkt mij Raf ;D
Dat doet ie zeker en dan te bedenken dat er mensen waren die me vertelden 23t dat is zonde van het geld nou ik kan je zeggen dat hij mij iedere euro waard is

Duwt bij 7000 nog volle boost 1.8 bar
850 2.3 t5 1993 133000KM ORIGINEEL
.  850 2.5 20v 1992 at 247000km
   C70 t5 23 T

rappendaf

BOEING ik denk eerder  alu vijlsel uit genk  ;D :angel:
850 2.3 t5 1993 133000KM ORIGINEEL
.  850 2.5 20v 1992 at 247000km
   C70 t5 23 T

arjenT5R

Rijdt ie daar nu nog altijd mee rond?

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!