Lmm tip, betaalbare Pierburg

Gestart door Wouter1973, 12-11-2018 15:47:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

spijky

oei, heb er toch altijd rond de 140/150 voor betaald. misschien over een half jaartje weer voldoende voorraad en zakt de prijs weer. :P
My Bricksquad:
V70R FWD 2.3 Aut.  Nautic Blue Pearl
850 2.3 T-5R AUT Cream Yellow
242 2.1DL AUT.'77 Mojava Beige

Wouter1973

Citaat van: arjenT5R op 12-11-2018 22:34:03
Hallo zit ik allemaal stinkend m'n best te doen om lmm's voor je te zoeken krijgen we dit ;D
Ik hoef zelf geen lmm, heb mijn schoongemaakte Bosch teruggezet en die voldoet prima nu. Mijn post was meer als tip bedoelt voor anderen ;)

Wouter1973

Overigens, ik denk dat het wel de moeite waard is om eens te onderzoeken welke alternatieven er zijn. Het kan niet waar zijn dat via de reguliere kanalen Bosch niet meer leverbaar is, en dat je het moet hebben van Ebay (waarbij dan maar de vraag is wat je geleverd krijgt, laat staan het gedoe dat ontstaat als daar de levering niet zoals verwachting is).
De Stark en de Ridex van drie tientjes links laten liggen, dat lijkt me helder. Maar Pierburg is toch een merk dat bekend staat om kwaliteit. Als het ideale artikel slecht verkrijgbaar is, moet je toch iets anders.
En wie had ooit verwacht dat, bijvoorbeeld bij bougiekabels, een merk als Bougicord veruit te prefereren is boven Bosch? Terwijl je de bobine van Bougicord waarschijnlijk ook niet moet hebben... ;)

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Wouter1973


Welke luchtmassameter moet ik monteren? Bosch, Stark, Ridex of Pierburg?

Je wordt dikker. De tweede. Je hebt mijn emailadres. (Hoewel het ook anders kan) De werkelijkheid ligt toch anders. Het begin.

:eusa_think:

Toch de Stark dus. ;D

Benny850

Het zal er niet altijd om gaan wat het beste merk is maar wat origineel is gemonteerd door de fabrikant. Iets wat op een Italiaanse auto werkt dat werkt hier misschien weer net niet.

peteRRR

Dat Orakel verbeterd zichzelf ook tijdens een uitspraak zo lijkt het ;D

Vanaf ,hoewel het ook anders kan, veranderd de boel en begint de werkelijkheid en dat is het begin,..dus de Bosch dan.
Dat dikker, tweede,email is persoonlijk bedoeld denk ik :evil:

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

arjenT5R

Ik heb ervaring met de stark! En die was erg goed auto liep een stuk feller...!

2 dagen... ;D
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

rob850/480

Me LMM is er mee gestopt, gelukkig nog een 2de hands reserve maar wil wel een nieuwe aanschaffen.
Iemand een idee welke ik voor me 850 R 241pk uit 96 nodig heb want ik dacht een pierburg art, 707759030 van AUTODOC maar die zou niet zou niet voor me auto geschikt zijn.
En wat is dan wel de juiste, beste die ik kan nemen.
Alvast bedankt.

Dazzle

Ik heb m recent aangeschaft voor mijn V70 '97 met zelfde blok als jou. Vooralsnog zonder problemen.

de Boeing

Dat zou een Bosch moeten zijn toch? (en die al tijdje niet leverbaar is)

rob850/480

Ja inderdaad maar als je op AUTODOC je auto met motor type invult geeft hij aan dat de pierenburg niet geschikt zou zijn.
Bij estate service weer wel, vandaar de verwarring.
Maar we gaan gezien de positief berichten van Dazzle dan maar ook voor de pierenburg.
En meteen maar een nieuwe lambdasonde.
Bedankt voor het meedenken.

Vulk

Laat je dan nog even weten hoe de auto er op loopt? Ben razend benieuwd.

aloisdecroon

Is het niet mogelijk om de sensor los te kopen en dan weer in de lmm behuizing voor een 850 te schroeven ?

Zo doe ik dat ook met andere dingen, laatst binnen ventilator enkel de motor vervangen, via autodoc voor 5 tientje originele bosch motor.
Of de lambda sonde, gewoon de universele bosch snesor er daar dan de stekker voor een volvo opzetten, resultaat is exact hetzelfde.. bosch verkoop dit als standaard product