Zijn ze nog nieuw te verkrijgen?

Gestart door 850...What else?, 24-11-2018 12:59:41

Vorige topic - Volgende topic

850...What else?

Hi all,
Ik ben op zoek naar de 4 temperatuur sensors die de ECC aansturen. 2 interieur sensors die links en rechts binnen achter de binnenhandgrepen zitten.
En twee kanaaltemperatuur sensors die op het verwarmingsbuizen zit van het verwarmingshuis. In beide sets eentje voor de bestuurderzijde en eentje voor de passagierzijde.
Wat ik ook niet zeker weet is of deze 4 sensoren nog nieuw te krijgen zijn?
HELP! :'(
SIPS: Swedish Incredible Powerfull Stationwagon😉

Sbv

Meestal is de eerste gang richting dealer of men het nog kan leveren

850...What else?

Citaat van: Sbv op 24-11-2018 14:00:26
Meestal is de eerste gang richting dealer of men het nog kan leveren
Dat klopt als een bus! Als je dat kiest is dat vaak meteen een gelegenheid om je portemonnee :eusa_naughty: te  :o:o trekken. Hoewel ik ook snap dat dit geen makkie zal zijn hoop ik op een mede-Roffelaar die nog wat heeft liggen. :eusa_whistle:

855/96

HunterParts zal je daar ongetwijfeld aan kunnen helpen, gebruikt dan wel natuurlijk.
'01 Volvo V70 2.4t aut.
'96 Volvo 850 2.5 I 10V aut.
'94 Volvo 940 2.3i Polar aut.
'03 Volvo S80 D5 aut.
'98 Volvo S80 T6 Geartronic

Sbv

Je vraagt eventueel om nieuw en derhalve verwijs ik je naar dealer dan weet je in ieder geval of het nog nieuw te koop is. Ik verwacht niet dat forum leden dit nieuw op de plank hebben liggen

arjenT5R

Dealer valt vaak best mee qua prijzen hoor... Je kan t allicht vragen je hoeft pas af te rekenen als je akkoord bent.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

850...What else?

Citaat van: arjenT5R op 24-11-2018 17:19:31
Dealer valt vaak best mee qua prijzen hoor... Je kan t allicht vragen je hoeft pas af te rekenen als je akkoord bent.
Tnx :eusa_dance:

850...What else?

Citaat van: 855/96 op 24-11-2018 14:32:23
HunterParts zal je daar ongetwijfeld aan kunnen helpen, gebruikt dan wel natuurlijk.
Tnx, geen slecht idee, zal ze ff bellen  :eusa_dance: