Ex forumlid Dirk overleden. Eerste pagina bevat nu belangrijke data.

Gestart door razorx, 11-12-2018 15:07:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

arjen850

Super Hans, dat jullie dit op je hebben genomen. Lummel is absoluut in goede handen. Je hebt nu een mooie taak als roedelleider.

knoertS70

Prachtig Hans, dat met die twee doggen had ik wel verwacht, dat is hier exact zo. En die teckels, die zullen ws. altijd de baas willen zijn.  ;)
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

Spin!

Vanmiddag samen met Maris naar het uitvaartcentrum geweest. Hij lag er mooi bij. Zoals je hem kent, en inderdaad...schone vingertjes. Fijn om even afscheid van hem te hebben kunnen nemen.

Mooi verhaal gehoord hoe Lummel afscheid van hem heeft genomen. Krijg er weer tranen van in mijn ogen nu ik dit schrijf.

Toen we daar aankwamen stond zijn 850 daar ook. Hij is er niet meer...en dat is nog steeds raar.

www.vm-parts.nl

Taranis

Top Hans dat je de daad bij het woord voegt, het siert je :eusa_clap:

Sterkte aan de nabestaanden gewenst. Ik was het lang niet altijd eens met Dirk (eigenlijk nooit ;D ) maar een markante persoonlijkheid is heen gegaan. Dat is een gemis. Heel veel succes met de verwerking daarvan.

C.punTeR


T5-4life

C70 T5 coupe LPI 1998 392 dkm
C70 T5 cabrio 2000 234 dkm
S80 D5 2005 311 dkm

henry classic v70

600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

macfocus

Citaat van: razorx op 11-12-2018 23:02:11
Lieve mensen. Dank jullie voor alle reacties.
Op alle kan ik wel een reactie geven. Dirk was mijn beste vriend. Nog nooit heb ik een mens ontmoet die zo klaar staat voor een ander.
Zoals Kulk het zegt. Ik ervoer geen gebruiksaanwijzing alleen eerlijkheid hartelijkheid en heel veel liefde.

Met de ogen vol tranen typ dit niet als zielig maar dankbaar omdat ik die leve man van dichtbij heb leren kennen wil ik het volgende vertellen:

Toen het helemaal mis was tussen ons puberende pleegkind en ons en we een incident hadden waar de politie aan te pas moest komen stond Dirk de volgende morgen vroeg voor onze deur.. Om lief en leed te delen. Zo een vent was Dirk. Wat later had ik een nare achteras, Die lieve Dirk stond op zondag veel te vroeg voor onze deur en we werkten als tijgers. Ruzie met de buren, regen, koude. Maar vooral ook lol.

Die lieve Dirk vertelde, deelde zijn halve leven. Het verhaal van de kinderen is aan hun.

Ik kan alleen maar typen dat een maatje voor het leven is gegaan. We koesteren de ritjes van dit jaar in het bijzonder. Het pannekoekenhuis bij jou, De broodjeszaak Sal Meijer bij ons, de talloze gesprekken aan de keukentafel bij jou of hier. De flauwe moppen, het gemopper, maar vooral het gelag en het doorgaan. Sas en ik zijn dankbaar dit te hebben gekregen.

Lieve lieve vriend, wat heb ik veel van je geleerd en wat zal ik je missen. Ik hoop dat er een Walhalla bestaat. Daar hoor je thuis. Vaarwel of tot daar!

Prachtig geschreven Yits. De tranen stromen hier letterlijk over de wangen.

Ik mocht Dirk een paar maal ontmoeten als hij mijn V70 onderhield.
Idd een gouden vent zonder gebruiksaanwijzing.

Heel veel sterkte iedereen vandaag en in de toekomst.
I started out with nothing and got most of it left (Seasick Steve)

elianmars

#113
We zijn weer thuis. De plechtigheid was mooi. Mooie en minder mooie verhalen (hij heeft heel wat mee moeten maken....) over Dirk gehoord.
Fijn om te zien dat er zoveel forummers/Volvoliefhebbers waren.
Wel Yits gemist, trouwens  :eusa_think:


Dirk, tot ooit  ;)

razorx

Helaas kon ik er niet bij zijn.
Vanmorgen kreeg ik een belletje van mijn belangrijkste klant dat hun netwerk en telefonie er uit lag. Daardoor konden 10 advocaten niet verder werken. Zwaar k*'t, maar als zzp er ben ik die klant kwijt als ik ze niet help. Via de app werd ik gelukkig wel op de hoogte gehouden zodat ik er een beetje bij kon zijn.

henry classic v70

Goeie "dienst", ook echt op z'n Dirks dat de techniek even niet meewerkte....

...we'll meet again  ;)
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

V702.5T

Het was mooi, het is inderdaad goed. Daarnaast mooi om een serie oud bekenden terug te zien. Op een waardeloze gelegenheid, dat dan wel.

arjen850


Gisteren en vandaag afscheid genomen van mijn sleutelvriend, en maatje. De herinneringen blijven altijd, ze worden nooit vergeten. 1 uitspraak van vandaag zal me altijd bijblijven: een kleurrijk persoon die kleur gaf aan verschillende levens. Daar kan ik me heel goed in vinden. Het zal wennen worden nooit meer samen onder zo'n "oud hok" te kruipen. Maar wat hij ons en onze kinderen gegeven heeft dragen we altijd bij ons.


Jans Duiven

Ik wens allen sterkte met deze dag van afscheid.

Nog een laatste update op dit forum over 'Lummel' de hond van Dirk:

Vandaag was de eerste dag dat de honden, van de riem af, los mochten lopen.
Dat ging eigenlijk zeer goed zonder agressie of gegrom.




Lummel is gelukkig genoeg helemaal gek op onze dog Fred en ze worden vast goede maatjes.

Tot zover,

Hans

elianmars

#119
Fijn dat het zo goed gaat, Hans. Lummel is heel wat keren ter sprake gekomen vandaag. Hij was echt Dirk zijn alles.