Ex forumlid Dirk overleden. Eerste pagina bevat nu belangrijke data.

Gestart door razorx, 11-12-2018 15:07:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

marc-850


Rutger

Ik kijk niet meer zo frequent op het forum, maar toevallig zojuist weer eens en dan lees ik ineens dit trieste nieuws waar ik echt stil van word..... Ik kwam zo'n beetje 2x per jaar bij Dirk met mijn V70. Een bakkie op ´t gemak, sleutelen, Lummel in de rondte, technische uitleg, schelden, lachen, maar vooral mooie verhalen. Ik nam graag wat uurtjes vrij om naar Nijmegen te rijden. Ik zal deze ochtenden gaan missen. Het ga je goed grote kleine man! Voor Jeffrey, Jessica, Ronnie en jouw naasten: heel veel sterkte met dit verlies!

Volvo S70


t_w


Brammetje

We gaan je missen Dirk. Je kennis en je kunde maar ook als mens. Rust zacht...
V70 97, 2,5T AWD, beige leder, R-bumper, XC-bumper, Dubbel RVS, Columba antraciet.

elianmars

Citaat van: elianmars op 13-12-2018 20:01:53
Ik kan helaas niet bij de uitvaart zijn i.v.m. mijn werk. Ik ga wel proberen zondag te gaan.

Overlegd met mijn pa. We gooien de planning om en komen samen naar de uitvaart. Is het laatste dat we voor Dirk kunnen doen.
Ik weet alleen niet of ik op tijd ben voor de 'erehaag', maar dat is niet zo'n probleem.

marrrcel

Ook hier zal Dirk gemist worden.
Even betrouwbaar als belangenloos en hulpvaardig.
Het hart op de goede plek. Goed voor zijn naasten en zijn honden.
Ik heb veel van Dirk geleerd, niet alleen over auto's.

Ik ben er natuurlijk maandag bij. Ik weet niet zeker of ik het red voor de erehaag, maar ik ga het proberen.

razorx

Lieve mensen. Ondanks het verlies moet dit een goede dag worden!
Elders had ik dit al ingetypt maar dat hoorde eigenlijk hier.

Omdat je in het leven ook moet relativeren, hoe moeilijk ook, een grappige en vertederende opmerking van Ronny. De lieverd van Jessica die weer de dochter van Dirk is:

Hij vertelde hoe mooi en ontspannen Dirk er bij lag. Maar waar hij heel erg aan moest wennen, bijna moeite mee had waren de nu schone handen van Dirk. ;D. Dat is lief.  "Het is goed zo" is de titel die ze aan de uitvaart hebben gegeven. Als de dat kán ben je heel goed bezig met je rouwverwerking. Ergens geeft mij dat dat zelfde gevoel en troost. Afscheid is er niet. De gesprekken zullen altijd wel doormurmelen in mijn hoofd. Dat is alleen maar mooi

Frankglt

Kreeg dit vreselijke nieuws van Ronny gisteren, ik ben er nog van slag van.

Alle verhalen over Dirk kan ik bevestigen: recht voor z'n raap, hart van goud, altijd klaar staan om te helpen, voor de duvel niet bang. Als ik dacht dat mijn Volvo rijp voor de sloop was, kreeg Dirk hem na wat gesleutel moeiteloos door de APK, 'Kump goet'. Vaak zitten ouwehoeren in zijn 'werkplaats' die volgens mij ook dienst deed als keuken. Echte Dirk-koffie, na het werk worstenbroodjes en een paar biertjes. De meesten zullen wel weten dat Dirk in zijn leven een meer dan gemiddelde portie ellende heeft meegemaakt, maar hij was altijd positief en wat had hij fantastische verhalen, ik zal ze nooit vergeten.

Heel veel sterkte Jeff, Jessica en Ron.

Jans Duiven

Even een update over de hond van Dirk:

Vanmiddag hebben we Lummel opgehaald uit Nijmegen.
Jeffrey ik vond dat je je heel goed hield en dat je de zaken goed hebt geregeld met ons. Respect!

Het eerste contact met onze honden ging relatief goed. Lummel vindt onze reu Fred heel erg interessant
maar Fred is nog wat onder de indruk. Geen gegrom en gesnauw tussen de beide doggen.
De teckels kijken het eerst argwanend aan met af en toe wat gegrom  ;D

Het allerbelangrijkste is dat Lummel nu een huis heeft met een mini-roedel om zich heen.
Hij zal hier een goede verzorging krijgen en ik hoop dat hij hier nog een aantal jaren
gelukkig zal zijn.

Goed weekend allen,

Marjan & Hans

KIM


henry classic v70

Citaat van: Hans Duiven op 15-12-2018 17:35:33
Even een update over de hond van Dirk:

Vanmiddag hebben we Lummel opgehaald uit Nijmegen.
Jeffrey ik vond dat je je heel goed hield en dat je de zaken goed hebt geregeld met ons. Respect!

Het eerste contact met onze honden ging relatief goed. Lummel vindt onze reu Fred heel erg interessant
maar Fred is nog wat onder de indruk. Geen gegrom en gesnauw tussen de beide doggen.
De teckels kijken het eerst argwanend aan met af en toe wat gegrom  ;D

Het allerbelangrijkste is dat Lummel nu een huis heeft met een mini-roedel om zich heen.
Hij zal hier een goede verzorging krijgen en ik hoop dat hij hier nog een aantal jaren
gelukkig zal zijn.

Goed weekend allen,

Marjan & Hans

Hans & Marjan, ge-wel-dig  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Mooi uitgedrukt met die mini-roedel, maar wat fijn dat Lummel een schitterende plek krijgt
..zoals laatst telefonisch afgesproken kom ik in het nieuwe jaar weer een bakkie halen  8)
600.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
265.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

razorx

Via de app hoorde je het al: Ik vind dit ongelofelijk goed nieuws en super dat jullie dit willen doen!  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Dat gegom van die teckels: Dat is toch een beetje de natuurlijke staat van een teckel? ;) Een beetje zoals een schildpadpoes maar dan op zijn honds?

The Demon

Mooi dat jullie Lummel zo een nieuw thuis geven.
Die Teckels zullen ook wel aan deze goedaardige lobbes wennen, voor je het weet liggen ze samen te slapen.
:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

razorx

Tussen de ellende door mag er ook wel eens gelachen worden:
Ronny vertelde mij dat Dirk er mooi bij ligt, maar dat hij maar niet kan wennen aan die schone handen van Dirk.
Lief.