Even voorstellen: Michel Janssen

Gestart door Janssenmichel, 06-01-2019 19:14:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Janssenmichel

All,

Mijn naam is Michel Janssen, 28 jaar oud en in het bezit van een Volvo 850 '96 2.5 10v op lpg. Ik heb de auto ongeveer 5 jaar nu, zit sinds kort op 600.000km en ben onderweg naar de 1 miljoen. Bij de 450.000km heb ik er een bijpassende aanhanger bij gebouwd. zodra ik heb uitgevogeld hoe ik een afbeelding toe moet voegen zal ik dat doen.

meer recent ben ik aan het werken naar een luxe uitvoering van de 850. Zo is de auto recent voorzien van een nieuwe voorbumper met mistlampen voor, heb ik er leren interieur uit een V70 classic met stoelverwarming ingebouwd en zijn de achterdeuren met handbediende ramen vervangen voor elektrisch bediende ramen.

Alle onderhoud en reparaties doe ik zoals de meeste van jullie zelf. Ik ben dan ook zelf automonteur(geweest).


Als jullie vragen hebben over de auto / aanhanger / projecten / iets willekeurig anders dan hoor ik het graag!!





Volvo 850 '96 2.5 10v + 1/5 Volvo 850 trailer

discovery

Welkom op het forum! Ben benieuwd naar je aanhanger.

volvobug

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

jeroen.k

#3
Hoi Michel!
Leuk, ik ben met een vergelijkbaar project bezig: https://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=88288.0
Ben heel benieuwd naar jou bevindingen/problemen oplossingen van het maken van je aanhanger, ben erg benieuwd of je er wat foto's van hebt en kunt delen. Heb je de aanhanger ook laten keuren bij de RDW of heb je dit niet gedaan?
groet Jeroen

Janssenmichel

Thanks voor de reacties :eusa_dance:!

Ik zal mijn fotoboek eens raadplegen voor het aanhanger project. moet zeggen dat het grootste probleem de voorkant dicht maken was. ik zie dat je er bij jou schoren in gemaakt hebt. dit heb ik niet. de b-stijlen geven in mijn ogen meer dan genoeg stevigheid. de voorkant heb ik vervolgens met hout dicht gemaakt en er een VW LT camper raam in gezet. 150 houtdraadboutjes kostte het en een tube ramenkit. ten slotte heb ik wat lak aan laten maken en het front gespoten.

Loop je nog tegen iets specifieks aan?


mvg,

Michel
Volvo 850 '96 2.5 10v + 1/5 Volvo 850 trailer

jeroen.k

Citaat van: Janssenmichel op 08-01-2019 20:55:47
Thanks voor de reacties :eusa_dance:!

Ik zal mijn fotoboek eens raadplegen voor het aanhanger project. moet zeggen dat het grootste probleem de voorkant dicht maken was. ik zie dat je er bij jou schoren in gemaakt hebt. dit heb ik niet. de b-stijlen geven in mijn ogen meer dan genoeg stevigheid. de voorkant heb ik vervolgens met hout dicht gemaakt en er een VW LT camper raam in gezet. 150 houtdraadboutjes kostte het en een tube ramenkit. ten slotte heb ik wat lak aan laten maken en het front gespoten.

Loop je nog tegen iets specifieks aan?


mvg,

Michel


Ik ben bijna bezig met het dichtmaken, ik heb een ijzeren plaat die ik op de schoren wil bouten/ bevestigen. Mijn bedoeling is om overdwars nog een frame te maken en die van links naar rechts vast te maken. Daarna ben ik van plan om rondom (waar normaal de voordeur in vast klikt) op te vullen met bouwpur, dit op maat te maken en vervolgens te gaan plamuren (glasvezel matten denk ik). Daarna in vorm schuren en spuiten etc.

Ik ben erg benieuwd naar het 'fotoboek', net als je huidige auto :)