Sleutel uit het contactslot en toch nog spanning op bepaalde elektronica

Gestart door solidnmgn, 04-02-2019 11:55:06

Vorige topic - Volgende topic

solidnmgn

Goeie dagen mensen,

Sinds een paar weken ervaar ik het probleem dat wanneer ik de Volvo uitzet en de sleutel eruit haal dan zie ik dat je lampjes van de climatcontrol blijven branden. Zet ik hem op blower dan gaat ie ook blazen. Ook andere elektrische delen blijven werken zoals sigarettenaansteker, etc.

Soms na wiebelen van de sleutel gaat alles wel uit echter kom ik na een uurtje terug bij de auto en dan brand het weer vrolijk. Dit heeft tot nu toe al twee keer in een lege accu geresulteerd. best lastig.

nu lees ik op diverse pagina's dat het slot stuk kan zijn. dit betreft alleen veel item over de 850. ik zelf heb een V70 2.4 uit 1999.

iemand misschien wat tips?

Groet Jacco
Gekocht voor 350 euro echter nu al 50k op te teller zonder noemenswaardige kosten... Zelfs me vrouw roept.. de volgende word weer een Volvo

arjenT5R

Klinkt wel als electrisch deel contactslot ja.
Maar helemaal zeker ben ik niet.
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

solidnmgn

Bedankt voor je reactie.

Bedoel je dan het blokje links van het stuurwiel (als je in je stoel zit links, sleutel zit dan rechts)

alvast bedankt.
Gekocht voor 350 euro echter nu al 50k op te teller zonder noemenswaardige kosten... Zelfs me vrouw roept.. de volgende word weer een Volvo

Maestro12

De ergernis over de slechte kwaliteit duurt langer dan de vreugde over de lage prijs!
V70, 1999, 481481km
7700 pk en 300.000 nm, is dat wat?

solidnmgn

Bedankt voor je reactie. Hij zat er niet goed op. hoorde een soort van klik toen ik hem aan drukte. Vreemd maar ja. Nu is alles weer ok. mocht ie weer loskomen dan ga ik hem vervangen.

arjenT5R

Kon je de schroefjes niet nog een beetje vast draaien dan?
Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!