Alsnog maar efkes voorstellen

Gestart door Lempke, 16-06-2005 22:36:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lempke

Hallo volvotielen,

ik ben Anton en ben woonachtig in Eindhoven.
Regelmatig heb ik de afgelopen tijd al bezoekjes gebracht aan deze site, en is dit een schitterend medium om diverse ervaringen uit te wisselen.
Op het moment van tikken bezit ik nog een zilver-metallic 850 GLT sedan van december 1992 (waar ik en mijn lieftallige vrouw meer dan 5 jaar in hebben gereden), maar vanaf morgen staat er een blauw-metallic S70 T5 van mei 1997 met 140.000 op de teller voor de deur!!!!!!!
Een bekend spreekwoord is "zoekt en gij zult vinden", maar hier hebben we ongeveer een halfjaar naar gezocht; en eindelijk gevonden.
Foto's volgen nog wel.
Houdoe,

Anton. :D 8) ::)
Eerst 850 GLT 2.5i silversand-metallic 1992,
daarna S70 T-5 sportsline nauticblue-metallic 1997.
Nu S40 1.8 Momentum 2006.

Claudia

Ha die Anton!

Welkom.
Jammer van die 850 zeg!
Je gaat hem vast missen!
Maar veel plezier met de nieuwe!
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

Peertje

Citaat van: Claudia op 16-06-2005 23:10:49
Ha die Anton!

Welkom.
Jammer van die 850 zeg!
Je gaat hem vast missen!
Maar veel plezier met de nieuwe!

Had het niet mooier kunnen zeggen.
Maar ik ben wel benieuwd naar de foto's
Hé? Geen banner meer?

teddy

welkom hier,
en dat je met je v70 net zoveel plezier mag hebben als met de 850.
heb je je naam lempke omdat je uit de lichtstad komt?
houdoe

Lempke

#4
Dank je voor je welkom,

het is geen V70 maar een S70 wat ik nu mijn bezit mag noemen.
In eerste instantie wilde ik m'n eigen voornaam gebruiken, maar aangezien die naam al in circulatie was moest ik ff iets anders neerzetten; 'n bietje chauvinisme mag toch???
Houdoe,

Anton.              ;D     ;)
Eerst 850 GLT 2.5i silversand-metallic 1992,
daarna S70 T-5 sportsline nauticblue-metallic 1997.
Nu S40 1.8 Momentum 2006.

Lempke

#5
Jaja, het mocht ff duren, maar eindelijk gelukt om een paar plaatjes bij te voegen. Ik ben zeer in m'n nopjes met deze "car"; hij roffelt behoorlijk naar hartelust.          :D
Binnenkort nog wat kleine aanpassingen uitvoeren.                                        Iedereen bedankt die deze leek op fotogebied wat tips heeft gedaan, om onderstaande vereeuwigingen te showen!!!!!!!!!!!?!!!!?!!!!!!!!!
Houdoe,

Lempke.                                 ;D    :D    ;)    8)
                 ;D




Eerst 850 GLT 2.5i silversand-metallic 1992,
daarna S70 T-5 sportsline nauticblue-metallic 1997.
Nu S40 1.8 Momentum 2006.

toycar


daytonawim


MarcoV

Schitterende auto zeg, lijkt veel op de mijne, veel plezier ermee en misschien treffen we elkaar wel eens op een meeting.
Groet,

MarcoV

Lempke

Citaat van: MarcoV op 03-07-2005 21:56:00
Schitterende auto zeg, lijkt veel op de mijne, veel plezier ermee en misschien treffen we elkaar wel eens op een meeting.
Groet,

MarcoV

Pacecar-lempkes lijkt me nog wel iets.

Lempke.                                  ;) ;D
Eerst 850 GLT 2.5i silversand-metallic 1992,
daarna S70 T-5 sportsline nauticblue-metallic 1997.
Nu S40 1.8 Momentum 2006.

sas

Heel mooi Lempke, glimt nog als nieuw en bijna geen putjes en krasjes zo te zien? Alleen nog even de mooie velgen bijwerken?

Heel veel schik ermee, zal wel even wennen zijn van een atmosferische motor naar een turbo?
Bij mij wel ieder geval, die trekkracht is heeeerlijk!  :o

Lempke

Citaat van: sas op 31-07-2005 16:40:17
Heel mooi Lempke, glimt nog als nieuw en bijna geen putjes en krasjes zo te zien? Alleen nog even de mooie velgen bijwerken?

Heel veel schik ermee, zal wel even wennen zijn van een atmosferische motor naar een turbo?
Bij mij wel ieder geval, die trekkracht is heeeerlijk!  :o

Ik heb haar net weer gewassen en voor het eerst flink in de was gezet; maar bij deze blauwe kleur zie je de kleine onvolkomenheden toch veel beter. En ja, de velgen moeten nog steeds gebeuren.    :-[
Idd, de power is overweldigend en dat zal nog wel ff duren, I presume!!!?!!?!

Lempke.            ;D     ;)
Eerst 850 GLT 2.5i silversand-metallic 1992,
daarna S70 T-5 sportsline nauticblue-metallic 1997.
Nu S40 1.8 Momentum 2006.

sas

Citaat van: Lempke op 03-08-2005 22:21:45
Citaat van: sas op 31-07-2005 16:40:17
Heel mooi Lempke, glimt nog als nieuw en bijna geen putjes en krasjes zo te zien? Alleen nog even de mooie velgen bijwerken?

Heel veel schik ermee, zal wel even wennen zijn van een atmosferische motor naar een turbo?
Bij mij wel ieder geval, die trekkracht is heeeerlijk!  :o

Ik heb haar net weer gewassen en voor het eerst flink in de was gezet; maar bij deze blauwe kleur zie je de kleine onvolkomenheden toch veel beter. En ja, de velgen moeten nog steeds gebeuren.    :-[
Idd, de power is overweldigend en dat zal nog wel ff duren, I presume!!!?!!?!

Lempke.            ;D     ;)

eeeuh, nou ik denk al sterk aan chippen  :-\ Power zat eigenlijk, maar als je sommige nieuw uitgekomen auto's ziet wil ik die (als het moet) toch graag voor kunnen blijven anders zou ik echt balen  >:( Een K&N filter samen met een Simons RVS uitlaat maakt ook al verschil, de auto briest veel meer, meer kracht onderin en een geluid  ;D ;D

Ik had ook wat kleine krasjes. Die heb ik met ronddraaiende bewegingen met een goede poetsdoek met commandant groen (rood is te sterk) zo goed als weggehaald. Niet bang zijn voor de blanke lak, deze is dik zat.
Gewoon een seconde of 15 tot 20 op en rond de kras poetsen, uitpoetsen en daarna even normale autopoets eroverheen en weer uitpoetsen.. :o

Groeten Sas

)()()sT

Superrrrr mooie wagen, veel plezier ermee!

:)

kasper2

gefeliciteerd met je aankoop,mooie foto s  gr kasper2 easy ryder ;D ;D