Cadeautje!!!

Gestart door RonnieDuck, 17-06-2005 00:05:22

Vorige topic - Volgende topic

RonnieDuck

Jawel

Heb ik zomaar een cadeautje gekregen van een onbekende!!!

Op mijn linker achter/zijkant, zo'n 15cm boven mijn bumper een mooie kras 15/20 cm lang en 5 cm breed,..beetje gedeukt, achterlichtunit gescheurd,... Hoef je helemaal niets voor te doen,..zo cadeau gekregen.

Uiteraard netjes een briefje erbij,....... NOT!!!!!!!!!

klote zooi!!!!!

VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

elianmars

Zwaar kl*te, man!

Ik heb twee maanden geleden ook zoiets aan de hand gehad. Voorspatbord in elkaar gereden door een ander.
Ik heb er werk van gemaakt. Aangifte gedaan bij de politie en een claim ingediend bij het waarborgfonds (www.wbf.nl).
Heb het vergoed gekregen van ze (kleine 1000 euro!).

Dus zeker proberen! ;)

Joris_Scholte

toycar

>:(
Da's sjips zeg.
Goed dat je er werk van hebt gemaakt. Een tijd geleden is bij mijn auto een spiegel er af gereden. Is door de politie serieus opgepakt onder de noemer "doorrijden na aanrijding". Schade is uiteindelijk na veel 5-en en 6-en helemaal vergoed door de ontkennende tegenpartij.

Peertje

Bummer.

Dat is vroeger ook wel eens gebeurd bij een leasebak van me. Ik hoop zoiets met deze auto nooit meer mee te maken.
Hé? Geen banner meer?

NicoGLT93

Inderdaad kl >:(te

Bij mij rijden ze bijna systematisch het zwart van mijn achterste bumperstrip, ik wordt het stilletjesaan beu.
Toch maar wachten tot na het toeristisch seizoen hier om te herstellen. ::)

Sterkte
Zit er een pinguin op de tram, 't is dat hij zijn roffel niet nam.

Ingrid

Miezerige rotstreek en je was net zo lekker ver met je auto  :-\ arme Duckie
Volvo is a girls best friend...

855-Champagne

onnaj

Echt een vieze vuile ****** streek! Ik heb het 1x meegemaakt mijn mr2 toenertijd, maar gelukkig via het waarborgfonds kunnen verhalen (had gelukkig getuigen!)

Ton

Heb vandaag ook geconstateerd dat ik een cadeautje heb mogen ontvangen.... >:( :'( En bedankt voor degene die lekker lomp z'n portier tegen de mijne heeft geparkeerd, zonder ook maar even een berichtje achter te laten. De kras is 10 cm hoog en 2cm breed.
Stond thuis op de parkeerplaats een blauwe auto met witte lak op de portier,  heb het nog met een rolmaat de afstand van de grond tot de schade opgemeten, maar was niet juiste afstand. Zal eventueel bij meerdere blauwe auto's zo gaan kijken.

thuur

Bah wat slecht allemaal zeg >:(. Slecht van onze 'medemens' welteverstaan ::)

Flink aan de gang met Commandant 4 dus, al blijf je het als eigenaar altijd zien :-\  Of je moet je bij Yorinde melden voor het 'uitdeuken zonder spuiten'. Al twijfel ik of dat bij een Volvo lukt (krijg geen deuk in mijn eigen motorkap geslagen en heb hierachter een 440 op logee die ik moet uitdeuken: met forse hamer een half uur meppen levert ca. 1cm teruggang in het metaal op :o).

Ton: doe meteen even de ruimte achter je klink polijsten met Commandant 4, zijn die lelijke nagel-krassen ook weer weg. Ziet wat verzorgder uit 8) ;)

Gr ;D