Geen Gasfx voor V70 Classic

Gestart door VolvoLeo, 29-08-2005 20:04:01

Vorige topic - Volgende topic

ruud

Citaat van: Ludo op 12-09-2005 20:02:26

ze doen dus ook niks extra voor je, in een zo kort mogelijke tijd inbouwen en wegwezen met die auto.  :-\

Had ik die eigenlijk moeten hebben! Ik heb de hoofdprijs betaald zonder dat ze wat extra's deden. En ik was al tevreden geweest als ze dat hadden gedaan op de tijdstippen die ze zelf aangaven! Maar ja, buiten dat de vulopening de bumper goed scheef trekt is er van buiten niks mis met het LPi...tot nog toe. Ik hoop niet dat ik nieuwe stoters moet plaatsen, het steeds weer laten vastzetten van de gasinjectors vind al vervelend.

Ruud

tackle

das raar want ik heb een s70 van 97 met 130.000 km op de klok en daar hebben ze hem wel ingebouwd. Lijkt me dezelfde auto in aanleg.

Brinky

Max kilometerstand voor GasFX is 150.000 km, of bij jongere auto's 175.000km. Vorige week nog geinformeerd ivm inbouw, en ga nu nog steeds voor een LPi van Vialle, alleen dan kost-ie iets meer...

Rrrronald

Ik heb 2 weken geleden gas laten inbouwen bij GASFX in mijn Volvo V70 2.5 10V van 1/99. Volgens het gasinbouwcentrum is dit nog het degelijke motortype ( motorcode B5252S deze code vindt je onder de motorkap links op de zwarte kunststofkap van de multiriem) Bij gasFX loopt nu een aktie dat je € 200,= brandstofkosten retour krijgt.
Het leveren en inbouwen kost zo`n € 1895,=.
De ringtank heeft een enigsinds geringe inhoud van 52 liter maar er gaat de 1e keer maar zo`n 44 liter in.
Je moet ongeveer om de 300 km tanken en het verbruik op gas is gemiddeld 1:9 voorheen op benzine was dat 1:11.

Brinky

Vraag: wat was de kilometerstand van je auto ten tijde van de inbouw?