18 inch wielen voor een C70 cabrio gezocht

Gestart door Robin Visser, 30-05-2019 11:06:52

Vorige topic - Volgende topic

Robin Visser

Beste mede-forummers,
Pas geleden heb ik een set Tritons laten renoveren. Ik was er helemaal blij mee. De schroefdraad van bijna alle gaten is nu naar de gallemiezen. Kennelijk is er toch wat mis gegaan met de renovatie, of is het mis gegaan met loshalen. De boutjes zaten allemaal muurvast.  Er moeten helicoils worden geplaatst. Dat gaat tijd kosten. Mijn huidige Propussen zijn zo krom als een hoepel en mijn andere set Propussen ligt uit elkaar om te worden gespoten. Ze zijn al wel recht gemaakt. Ondertussen ben ik wel verslingerd geraakt aan 18 inch. Ik ben nu op zoek naar een andere set 18 inch velgen voor de tijd dat de Tritons in reparatie zijn en naderhand gaan dienen als winterset. De Propussen laat ik dan voor wat het is. Nu dus de vraag wat er past. Het hoeft niet perse origineel te zijn. De Pegassus vind ik net te vet op een cabrio. De Nebula's vind ik minder mooi op een donkere cabrio. En omdat het voor eventjes en de winter is, ben ik niet van plan goud geld uit te geven. Ik heb op Marktplaats een set Odysseus en een set Venator gespot. Zou dat passen? Hebben jullie andere suggesties?
Hartelijke groet,
Robin
Wat een feest zo'n dakloze T5!