kraken en bonken van achter

Gestart door H_Rovers, 11-06-2019 15:39:11

Vorige topic - Volgende topic

H_Rovers

M'n auto heeft sinds een paar weken nieuwe achterveren en een nieuwe ophanging van de uitlaat. Sindsdien kraakt/bonkt de auto aan de achterkant. Ik heb aan de uitlaat gevoeld, die lijkt OK te zitten en komt volgens mij nergens tegenaan. Dan blijven de veren over. Er staat me iets bij dat het einde van de veer tegen een aanslag op de veerschotel moet zitten. Voordat ik de veren opnieuw ga monteren; kan dat dit soort bijgeluiden veroorzaken?

jellejas

Ik loop hier toevallig ook een beetje tegen aan. Mijn auto zit 4cm omlaag en nu heb ik ook dat kraken en bonken achter. Ik denk dat ik wel een keer de veren opnieuw monteer maar volgens mij zitten ze nu wel goed want dit is niet de eerste keer dat ik er last van heb dus ik heb er op gelet. Ik verdenk stiekem de bovenste veerschotel maar die kan volgens mij niet echt kapot gaan.
BRAAAAAAAP STUTUTU

volvobug

Zijn er nieuwe rubbers https://www.estateservices.nl/ophanging/vering/rubber-tbv-achterveer-850-s70-v70-c70-bovenste.html gemonteerd? Vaak zijn die na 20+ jaar al verdwenen (in stukken losgelaten) en worden ze niet mee (terug) gemonteerd.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

H_Rovers

Goeie vraag, kan ik die zien zitten? Ik zal eens onder de auto kruipen.