het is weer zover

Gestart door Schnappi, 19-06-2005 22:49:22

Vorige topic - Volgende topic

Schnappi

Het is weer zover

Weer een probleem met de 850 :'(

Bovenste motorsteun gescheurd (had gelezen in vorige topics dat dit een zwak onderdeel is van de 850)

maar deze rubber (bus) is nog geen jaar geleden vervangen en dat is wel erg snel vind ik.

hoe lang zit er garantie op zo'n rubber of kan men dat gewoon vergeten om bij de volvo garage een nieuwe te claimen

kan ik eigenlijk hier nog mee blijven rond rijden of moet het zo snel mogelijk vervangen worden

en hoe duur is het vervangen zo'n rubber (bus), prijzen lijken te verschillen van de dealers

Groeten

thuur

1 Jaar is wel erg snel :o Ze 'vergaan' normaal gesproken per 70.000 km (op dit forum ergens gelezen).

Zijn ze niet toevallig vergeten deze te vervangen (ondanks dat het ongetwijfeld op de rekening stond) ???

Ik zou zeker met de vorige rekening even terug gaan!

Ze kosten 17 en een halve euro en een beetje creatieveling krijgt hem zelf erin (2 platen met een stuk schroefdraad en wat moertjes, even zoeken op het forum).

Wel laten vervangen! Doorrijden leidt uiteindelijk in een gescheurd uitlaatspruitstuk, wat pas echt veel euri's gaat kosten. Hoeft niet onmiddelijk, maar wel gepast gas geven en loslaten (dus dat de motor niet te veel ligt te schudden)..

En hoezo 'weer' een probleem? Heb je het zo slecht getroffen met je 850 ???

Gr 8)

Peertje

Je kunt 'm ook gelijk vervangen door een powerflex.
Dan heb je er nooit meer last van.
Je hebt dan wel iets meer geluid binnen in de auto, maar dat is misschien ook een reden om 'm juist aan te schaffen.  ;)
Hé? Geen banner meer?