Hier een volvo c70 nieuw op het forum!!

Gestart door emielC70, 20-06-2005 16:25:40

Vorige topic - Volgende topic

emielC70

Oke mij ff snel voorstellen onder de baas zijn tijd!!

Ik heet emiel vriend en woon in harderwijk!! Heb vorige week een zilver kleurige C70 T5 gekocht en ben (ondanks een paar probleempjes) helemaal verkocht!!

Ben 26 jaar en doe de boekhouding/jaarrekening voor een holding met zo'n 14 a 15 ondernemingen!

ik ben zelf altijd een VAG man geweest maar wou nou toch een luxe sportieve auto en kwam zo bij de C70 terecht!! Ben al flink met european tuning aan het mailen over wat extra dingetjes maar zodra dat aanwezig is dan lezen jullie dat wel!!

Bij de diverse VAG forums waren ook altijd diverse monteurs te vinden die tegen normale prijzen aan de auto's van mede forumers sleutelde!! Is dat hier ook zo of???

Ps een foto volgt zodra ik er eentje gemaakt heb!!

Emiel

Emiel

Ha een naamgenoot!!! Welkom Emiel de boekhouder!!!

Grt. Emiel de automonteur;)

BenC70ES

Welkom Emiel, nog een boekhouder met een C70  ;)
Heb je ook nog foto's van je nieuwe prachtwagen?

Hier sleutelen de meeste zelf aan de auto  ;D

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Keesjan

Welkom hier en veel plezier met je C70. Ik ben benieuwd naar de foto('s).
Enne ik sleutel vaker aan boekhouders dan aan mijn auto.  ;)

Keesjan

erwin1544

Nou Emiel,

Welkom bij de zeer gezellige club.....en waarschijnlijk geldt hier ook ons kent ons en help elkaar. Veel plezier met de nieuwe aanwinst. 8)

Grtzz,
Erwin

BenC70ES

Wat zijn die 'paar probleempjes' eigenlijk?

Volvo comfort

Hey,

weer eens een C70 op het forum. 8)

Ons is errug nieuwsgierig naar de foto's ;D

veel veilige km toegewenst.

gr. Koos

emielC70

Thanks voor de welkoms boodschappen!!

De foto's worden geplaats zodra ik er een paar heb!! ( ik heb de auto pas vrijdag opgehaald dus nog geen foto's)

De probleempjes die ik heb zijn de volgende:

Bij redelijk fors remmen op de snelweg begint de auto behoorlijk te trillen!! >> schijven krom??

Bij een scherpe bocht bij lage snelheid hoor je een soort van "gekraak" bij de voorwielen!!>> homokineet?

Na 5 minuten gaat de airco geen koude maar lauwe lucht blazen!!!! >> ik las iets over magneet koppeling

De remmen en homokineet gaan hopelijk morgen nagekeken worden alleen vraag ik me af of ik deze kostte terug kan halen op dekra aangezien ik toch niet voor nix 200 euro voor zo'n keuring heb betaald!!

Verder moet ik zeggen dat de auto heerlijk rijd en super stil is bij 160 op de snelweg!!! Op de 3 puntjes na ben ik al helemaal verkocht aan de auto!! Alleen op korte termijn nog ff een dumpvalve, luchtfilter en chippie plaatsen!!

emielC70

Oh wat ik me ook nog afvroeg is:

Bij de corrado club was het zo dat als je lid was van die club kreeg je een pasje en met dat pasje kreeg je bij verschillende auto bedrijven korting op bijv banden of chiptuning e.d.!!

Is er hier voor de volvo ook zo iets?? Bestaat er binnen nl uberhaubt een volvo c70 club?

Peertje

Je kan lid worden van de volvo850club
www.volvo850club.nl

-edit-
Jouw C70 is op de basis van de 850 gemaakt  ;)
-edit-
Hé? Geen banner meer?

emielC70

De desbetreffende kortingen e.d. gelden dan ook voor mijn C70??

mehn

Citaat van: emielC70 op 21-06-2005 14:05:05
De desbetreffende kortingen e.d. gelden dan ook voor mijn C70??

Uiteraard  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Reitse

Citaat van: emielC70 op 21-06-2005 13:33:06
Oh wat ik me ook nog afvroeg is:

Bij de corrado club was het zo dat als je lid was van die club kreeg je een pasje en met dat pasje kreeg je bij verschillende auto bedrijven korting op bijv banden of chiptuning e.d.!!

Is er hier voor de volvo ook zo iets?? Bestaat er binnen nl uberhaubt een volvo c70 club?
Gek genoeg staat het nog steeds niet op de clubsite maar je krijgt 20% korting op een hoop onderdelen bij de Brezan. Lidmaatschap kan echt uit ;)

BenC70ES

Citaat van: emielC70 op 21-06-2005 12:12:26
Bij een scherpe bocht bij lage snelheid hoor je een soort van "gekraak" bij de voorwielen!!>> homokineet?

Sorry voor ff offtopic, maar je moet gewoon de stuurstops invetten en het gekraak is weg  :)

elianmars

Citaat van: SnakeByte op 21-06-2005 13:51:51

-edit-
Jouw C70 is op de basis van de 850 gemaakt  ;)
-edit-

Is dat zo?

En welkom hier, Emiel! Mooie wagen, zo'n C70!! 8)