wel eens een 852 gezien???

Gestart door bert_jansen, 14-03-2003 08:39:25

Vorige topic - Volgende topic

bert_jansen

GBJ

bert_jansen

gaat dus niet zo als ik het wil!!!

op volvopower.de  forum en dan onder de rubriek kopen
852 uit daytona
GBJ

MarcelK

ik help wel ff :)

Danny

Is 't geen S72??

ex_beamerman

dit is een pracht wagen !!!!!
maar is volgens mij ook een zelf gemaakte,ik heb ook al eens een saab stretch gezien in een u.s. blad voor hotrod builders
groet jhonn
ps ik wil ik wil ik wil ik wil!!!!!!!

Jak

Hoi,

Doet dit me denken aan een BMW?  ;D

K
Estate `95, 25i-10V, 350k, -3 dB

Reitse

CiteerOh,nee, volgens mij is de handgreep van 'n 850!
Kijkend naar de voorbumper (bij de grille) en de achterlichten denk ik toch dat het een heftig verbouwde S70 is...

bert_jansen

hij vermeld ook in zijn bijlage bij de foto dat de voorkant van een S70 is gebruikt
maar toch is het een pracht ding om te zien
GBJ

Reitse

Hmmm.. S872 wordt het nu?? ;)  :D

Vreselijke uitlaten overigens...

rogier

:-/ Tsjesus wat een bak zeg! Daar wil ik best in gezien worden... :)

denkweb

Bruut... maar het is echt een S70/2!

Groet daan

Dreamer2

Afgelopen week zag ik een Volvo V400 rijden!?!? Een 440 als stationwagen gebouwd, dus achter de C-stijl was een stuk aangeplakt. Was voor het eerst in mijn leven dat ik zoiets zag en volgens mij is dat geen officieel type?
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

Reitse

Conceptcar?  ;) :D

levensnevel

Zo'n 440 estate is in Nederland door Toncar gebouwd.
Er staat er nu nog eentje te koop
http://www.toncar.nl/index2.html

qte...
400 - Stationcar
Volvo never introduced an official stationcar in the 400-series. A Belgium company called ACT replaced the original back-entrance of the car by another one with more space available. This easy conversion can easily be undone by replace the trunk-entrance again. The original prototype of this so called Spaceback was tested by NedCar (the company that produced the 400´s) and succeeded. No problem was expected, except that Volvo was not very happy with the design. In their opinion the original 440-design was destroyed by the Spaceback. Volvo sued ACT, but in court they lost what meant that the Spaceback could be sold. It is said that Volvo actually had a developed a stationcar of the 400-series. It was never introduced, probably they wouldn´t have an in-house opponent for the 240 Estate. Driving in a Volvo equipped with the Spaceback shouldn´t be much different than driving in an ordinary one, except that some additional noise might be their and the view in the rear-mirror is different (of course...)                          ..unqte

rest van het gehele verhaal van Daf 600 tot Volvo V40 kan je lezen op:
http://hem.passagen.se/daf66/fredd66300.html

Levensnevel
levensnevel
a smile every mile and
gammal kärlek rostar aldrig !

levensnevel

Nu we toch bezig zijn,

ik heb horen fluisteren dat er nu bij Volvo Gent  AWD V40's gebouwd zijn  ::)

Levensnevel
levensnevel
a smile every mile and
gammal kärlek rostar aldrig !