Verlagen v70

Gestart door RickG, 28-12-2019 18:00:09

Vorige topic - Volgende topic

RickG

Hallo!

Ik heb een V70. Van oorsprong is het een AWD, maar de tussenas bestaat niet meer. De V70 staat erg hoog op de wielen en dat vind ik niet mooi. Ik wil de auto verlagen, maar ik heb er geen verstand van. Hebben jullie tips voor mij (merk, schoefset of alleen veren, wat dan ook alles is welkom)? Mijn budget is ca. € 350,- (cheapskate, i know).

Bedankt alvast!

Groeten Rick

vasquez

Tip 1 : zoekfunctie of onderwerpen-index gebuiken misschien?!
Tip 2 : je af vragen of je budget wel realistisch is
Tip 3 : ga ik niet eens meer herhalen, begin een patroon te zien.....

Klinkt vast heel onaardig, maar krijg wederom de induk dat je 'voor weinig' een oplossing wil, zonder daar zelf moeite voor te doen.

arjenT5R

Liquid propane, knock free, ice cold " go fast fuel "!!

Lucas

Ik zou eerlijk gezegd wegblijven bij de goedkopere schroefsets als je geen kneiterharde rit wil. Laag is leuk, maar beetje comfort moet wr ook zijn. Ook heb ik persoonlijk vrij slechte ervaringen met klantenservice. Onderdelen zijn niet los te krijgen bij de goedkopere sets, en pasvorm is nog wel eens twijfelachtig. Zelf ben ik aan het kijken naar een BC Racing set na het lezen van de goede ervaringen op dit forum.

Keuze blijft natuurlijk aan jezelf, maar staar je niet blind op de goedkppere sets. Uiteindelijk is goedkoop vaak duurkoop.
'96 850 T-5

Maarten

Citaat van: RickG op 28-12-2019 18:00:09
Hallo!

Ik heb een V70. Van oorsprong is het een AWD, maar de tussenas bestaat niet meer. De V70 staat erg hoog op de wielen en dat vind ik niet mooi. Ik wil de auto verlagen, maar ik heb er geen verstand van. Hebben jullie tips voor mij (merk, schoefset of alleen veren, wat dan ook alles is welkom)? Mijn budget is ca. € 350,- (cheapskate, i know).

Bedankt alvast!

Groeten Rick

Intrax , via Europeantunning?
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

freefall

R of t5 veren voor, en dan achter ori 850 awd veren en schokbrekers. Geen nivomaat, spiraal deed de.trick
1997 417 nautic blue S70 2.5T AT Zoonlief
2000 426 mystic silver V70D AT
1997 421 dark olive pearl V70 2.5T 2.3T AT AWD
1998 419 sand silver S70 T5 AT zoonlief
1995 421 dark olive pearl 850 T5R AT
i beun, therefore i am

Maarten

Citaat van: Maarten op 27-01-2020 12:36:20

Intrax , via Europeantunning?

Alleen is de verlagingsveer met een nivomat geen goede combi.
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!