Eindelijk... ook een 850

Gestart door Taranis, 26-06-2005 21:16:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Taranis

't Heeft ff geduurd, maar eindelijk afgelopen week ook een 850 aangeschaft! Bouwjaar november '92, 247.000 km op de teller (inmiddels 249.000  ;D ), half leder, gescheiden climate control, elektrieke raampjes en spiegels, alles d'r op en d'r an. Wil er nog wel cruise control in zetten en volgend jaar eens kijken voor een mooi setje wielen.

Anyway, de foto's:







Niet slecht voor een eerste auto dacht ik zo  8)

--edit--
Fotoformaat
--edit--

Sbv

Van harte met je nieuwe aanwinst, ziet er nog erg goed uit zo.

Veel plezierige en veilige kilometers

Sander

The Saint

Cker niet slecht voor een eerste auto Taranis! Je hebt je begin 2004 geregistreerd op het forum. Anderhalf jaar a/h orienteren en op zoek geweest? Het resultaat mag R zijn.

Feli met je wagen!

The Saint, die deze wielen ook zeker niet verkeerd vindt, al was het alleen maar omdat het de originele zijn.
No shirt no shoes, no pinball

Halimi

2000 km in één week?
En...leuke vakantie gehad?

Veel plezier met je mooie wagen!!

Reitse


Volvo4Life

Mooie auto Taranis!

Er valt mij toch iedere keer weer iets op bij de volvo's met afneembare trekhaak: Dat er een grotere ruimte tussen knalpijp en bumper zit! Bij ons is dat ook het geval... is er iets aan te doen?

elianmars

Welkom op het forum en gefeliciteerd met je mooie 850!

Gelijk foto's geplaatst, mooi zo! Heb je geen gezeur van ons  ;D ;D

Claudia

Citaat van: elianmars op 26-06-2005 23:08:47

Gelijk foto's geplaatst, mooi zo! Heb je geen gezeur van ons  ;D ;D

Psies!!!
Mooie auto!
Interieur komt me erg bekend voor :)
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

RRRRR_Ramon

Gefeliciteerd met je aankoop Taranis!!

Lidnummer 1002, je hebt je denk ik aardig ingelezen in alle ins- and outs van de 850  ;) Dat van de foto's heb je meteen goed begrepen  ;D

Veel veilige km's toegewenst.
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

Chris S.D.

Mooie wagen met dito interieur. Veel plezier ermee. 8)

Volvo comfort

Keurig keurig keurig.

Je komt gelijk met foto's helemaal geweldig.
je wagen ziet er keurig uit..

toppertje!!! 8)

Vulk

Nice, veel plezier ermee.

patvdm

proficiat met de aankoop en de reeds gereden kilometers,

ik kan the saint gelijk geven, die originele velgen hebben ook wat

grtz :D
144 '72 / 145 2.1 '78 / 245 d '84 / 245 d '86 / 940 tdi '92 / 244 gle 2.3 '83 / 850 2.5 10v '96 / xc70 D5 '02

Taranis

Haha tnx allemaal  8)

Ik heb me inderdaad lang ge-oriënteerd ja, bovendien rij ik ook nog motor, vorig jaar dat ding in de prak gereden en paar maanden gerevalideerd en sindsdien heb ik het even een beetje gehad met motorrijden. Over 2 maanden ga ik voor 4 maanden naar Zweden toe, en ik kon me geen passender vervoer voorstellen dan dit :P

@ The Saint: ik vind ze idd ook niet misstaan die velgen, maar als ik volgend jaar tegen een setje mooie 17" wielen aan loop, dan gaan die er toch onder, al was het maar om het bochtengedrag iets te verbeteren (wat standaard al niet slecht is, maat van me kon me in de Ardennen zaterdag niet bijhouden met een verlaagde Alfa 155 met 16" lichtmetaal  ;D)

@ RRRRR_Ramon: heb me idd flink ingelezen ja, heb ik overigens veel aan gehad heb toen ik dan vorige week eindelijk voor een paar 850's ging kijken (want er zat echt troep tussen soms :-X)

@ elianmars: tja... ik wil zelf ook altijd meteen de foto's zien  ;)

@ Reitse: hoe langer ik um heb, hoe mooier ik um vind... gister 4,5 uur aan het poetsen geweest en toen geloofde ik het wel... alleen het interieur nog eens in het leervet zetten.

@ Halimi: haha nee daar had ik niet eens een vakantie voor nodig :P Ik woon zelf vlakbij Goes in Zeeland, de auto opgehaald in Putten afgelopen donderdag, toen door naar Maastricht, avondje stappen bij een maat die daar op kamers zit, vrijdag naar huis toe, zaterdag nog even op en neer naar de Ardennen om daar een dagje te mountainbiken en de auto eens uit te proberen over allerlei bergweggetjes, en dan 's avonds nog eens een uurtje rijden af en toe omdat ik het niet kan laten :P

Anyway, ik ben er superblij mee, over 3 weken ofzo gaat ie voor een grote beurt, mankeert nog wel het een en ander aan, maar daarover vraag ik jullie nog wel eens de oren van jullie hoofd in de daar voor aangewezen topics :P

toycar


:o
Mag ik ook nog zeggen dat ik hem mooi vind (ook met originele velgen)?