Hoii en een vraag!

Gestart door FabioT-5R, 16-05-2020 11:40:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FabioT-5R

Beste allemaal,

Ik heb me op dit forum aangemeld een tijdje terug omdat ik een 850 T5-R bezit.
Mijn plan is de auto weer in een mooie staat te herstellen.

Afgelopen week heb ik de dakbeklding verwijderd omdat deze nog net niet op de hoofdsteunen van de achterbank hing.. Plan is deze met donker alcantara te bekleden zodat het beter matched bij het interieur en het geeft hopelijk een wat luxere uitstraling. Bij het demonteren is helaas de lijst gebroken die de hemel rondom het dakraam afwerkt en op zijn plek houdt. onderdeel: 9193482.

Nu is mijn vraag of een van jullie nog een sloper heeft staan en een poging wil wagen dit onderdeel er in één geheel uit te krijgen. Het liefst koop ik een nieuwe omdat die dingen gewoon keihard worden door de jaren heen. Helaas kan ik het nergens meer nieuw krijgen!

De lijst is hetzelfde in alle 850's v/s/c70's tot -2000

Foto's e.d. van de auto zullen nog volgen! De auto loopt sinds kort op Motronic 4.4 dankzij Piet. Groot verschil met de 4.3!
3" custom downpipe is vorige week geplaatst tezamen met een cat-loze middenpijp. Volgende stap is dus een leuke tune voordat ik met het ding naar Zweden ga rijden volgende maand (hopelijk met dakhemel).

Groetjes

marc-850

Welkom Fabio.

Op de sloop zul je zo'n lijst nog wel vinden. Maar ook daar zal het niet meevallen om die er heel uit te krijgen...

Jankooo

Ik heb nog wel een lijst die heel is, alleen een klein scheurtje (niet door).
Stuur maar PB als je belang bij hebt.