Alarm uitschakelen

Gestart door T5RNico, 18-03-2020 20:36:52

Vorige topic - Volgende topic

T5RNico

Onlangs had ik het probleem dat mn auto op alarm stond en de afstandbedieningen deden het niet meer, dus alarm was niet uit te schakelen.
Via dit forum kreeg ik de (gouden) tip om 'zekering 6' eruit te halen, en dat bleek het alarm uit te schakelen.
Maar ook de centrale vergrendeling en dat is nu mijn volgende probleem; hoe krijg ik de cv weer werkende terwijl het alarm uitgeschakeld blijft?

cornelis-b

Relais 210 / 211 er uit galen, dit is een dubbel relais en deze zit achter de schopplaat aan de bestuurders kant. Plaats daar een relais 210 voor terug, een enkel relais en de CV werkt weer maar alleen via de sleutel en niet via de AB. Je kan kijken of er nog iemand een oud programmeer kastje heeft voor het Guard systeem zodat je het huidige relais 210 / 211 kan deactiveren en daarna weer activeren zodat alles weer normaal werkt.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

T5RNico

Dank voor je reactie.
Dit antwoord had je me ook al eerder gegeven, maar toen was me niet duidelijk dat de cv zou blijven werken.
Binnenkort proberen.

Eerst nieuwe katalysator monteren en weer door de apk  :(