Aangenaam V70 R stelt zich voor

Gestart door MennoW, 27-06-2005 22:32:34

Vorige topic - Volgende topic

MennoW

Beste Volvofielen,

na behoorlijk wat gepruts hoop ik dat jullie het plaatje kunnen zien
Zoniet dan beschrijf ik 'm maar..
Ongeveer 4 weken geleden de knoop maar doorgehakt en een zwarte V70 R aangeschaft
Het betreft hier een Italiaanse auto , dus met een 2 liter motor
Om hem eens goed te testen had ik een parcours uitgezet dat begon in Nederland, Duitsland, Zwitserland, Italie
In Frankrijk kreeg ie even wat rust om vervolgens weer via Belgie naar Nederland te rijden
Onderweg nog even de Nurburgring mee gepakt en in Zwitserland niet door de Alpen maar OVER de Alpen gereden

Ik kan jullie mededelen dat de auto alles met gemak heeft volbracht met als enige puntje een gescheurd aandrijfas-rubber (mooi scrabbelwoord).

De auto staat op 17' Comets maar dan in de gewone kleur, zelf was ik erg weg van de donkere jongens maar deze passen er ook goed onder en zijn zelfs nog wat zeldzamer want iedereen heeft die donkere eronder. ;)

Gegroet Menno
(omgeving Haarlem)

animalT5R

mooie auto menno,
en ik zie dat je uit de buurt komt,en ook een 2 liter ;D
misschien dat we elkaar nog wel eens tegenkomen.
je heb er al een aardige ''proefrit'' mee gedaan,maar dat is voor een volvo totaal geen probleem ;)
gr johan
(omg alkmaar)
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Halimi

Strakke bak!!
Wat zei je tegen die verkoper?
"Ik ga even een blokje rond" ;D

patvdm

heb mijn eigen roffel vorig jaar aangeschaft, maar die van jou, prachtig!!!!

144 '72 / 145 2.1 '78 / 245 d '84 / 245 d '86 / 940 tdi '92 / 244 gle 2.3 '83 / 850 2.5 10v '96 / xc70 D5 '02

Hen3

Strakke auto (en moooooie velgen.... ik vind ze mooier dan de donkere  :-X)

Veel plezier er mee!

Joo1st

Mooi mooi mooi! 8) Hoewel donkere Comets...
Wat scheelt dat nou in de specs met een 2 ltr motor? Is het trouwens een automaat of handbak?

Veel plezier ermee!

MennoW

Bedankt voor de reacties,

het is een handbak met 225 pk
er is nog niks aan veranderd, geen chip of wat dan ook, ik wilde eerst even aankijken hoe de auto liep maar hij gebruikt geen druppel olie , ook niet na 3500 km dus dat stemt me goed
De km-stand is nu 178.000 en zelf ben ik toch een beetje huiverig om met zo'n (hoge) km-stand de auto nog te chippen

Alle knopjes werken alleen heb ik wat problemen met de 3 cd frontlader die eigenlijk niet werkt, maar ik ben niet de enige heb ik gelezen op dit forum
Achterin zit nog een 6 cd-lader die alleen 'echte' cd's afspeelt
Verder is de afdekhoes in de achterklep lam dus hij rolt niet meer op

Jullie kunnen blijkbaar de foto zien maar als ik op m'n 'post' druk zie ik 'm niet, ik heb 'm wel op m'n harde schijf staan natuurlijk

Nogmaals bedankt voor alle positieve reacties

Gegroet Menno

Rsport

Een handgeschakelde V70R met 225pk?  dat moeten er toch 250 of 265 zijn?

Tis wel een mooie auto iig,zeker die zilveren velgen staan em erg goed :)

mehn

Citaat van: Rsport op 28-06-2005 12:49:55
Een handgeschakelde V70R met 225pk?  dat moeten er toch 250 of 265 zijn?

Lees ff goed de eerste post  ::)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Vulk

Citaat van: MennoW op 28-06-2005 12:17:50
Bedankt voor de reacties,

het is een handbak met 225 pk
er is nog niks aan veranderd, geen chip of wat dan ook, ik wilde eerst even aankijken hoe de auto liep maar hij gebruikt geen druppel olie , ook niet na 3500 km dus dat stemt me goed
De km-stand is nu 178.000 en zelf ben ik toch een beetje huiverig om met zo'n (hoge) km-stand de auto nog te chippen

Zou totaal geen probleem mogen zijn.

Peertje

Hé? Geen banner meer?

Rayman

Mooie auto MennoW! Kleur en velgen staan super...
Maar waarom een italiaanse tweeliter? (als ik dat vragen mag)

Rayman
Dark Side of the Force is German

Boom

Hmmm... lijkt erg veel op een die ik wel vaker zie ;D Dezelfde kleur velgen ook hier en ook in 17", daarbij ook nog eens hetzelfde beige interieur. Echter wel roofrails...

Maar ik kan niet anders zeggen uiteraard dan dat het een mooie bak is!!
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Yackall

Hmm, lijkt me uitermate vervelend dat je daar nu in rond 'moet' rijden.  ;)

Zeer fraai automobiel! Veel plezier er mee.  8)

MennoW

Dank dank dank voor alle reacties

Rayman, allereerst is er natuurlijk het kostenplaatje
Een Italiaanse 'R' kost natuurlijk minder dan een nederlandse R
dat scheelt toch wel 5.000 euro, en hij heeft wat minder pk's
Nu heb ik het geluk dat ik niet weet wat ik mis want ik heb nooit gereden in een nederlandse R.
Eigenlijk moet je het zien als een Nederlandse T5 maar dan met alle denkbare opties
En natuurlijk het leer met alcantara interieur , blauwe wijzerplaten  de matjes met 'R' erop, de grote voorlip en achterop staat V70 R ;)

Nu snap ik nog steeds niet hoe jullie de foto wel kunnen zien en ik niet ???

Nogmaals bedankt en mischien kunnen de forumbewoners uit het westen van Nederland wel eens een keer wat afspreken zodat ik kan voelen hoe 250 pk rijdt ;D

Oh ja , maandag 18 Juli ben ik van plan om weer naar de Nordschleife af te reizen om daar weer eens te kijken

groeten Menno