Even voorstellen: Marco Heij (mrheij)

Gestart door mrheij, 12-09-2020 21:39:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mrheij

Hoi!

Al vanaf mijn eerste auto ben ik Volvo-gek. Deze eerste auto was een Volvo Amazone (P122S) uit '61 die ik nog steeds heb. Na ook nog wat andere soorten Volvo's te hebben gereden (V40/960/XC70) is het nu eindelijk toch zover! Ik heb de Volvo waarvan ik altijd zei dat ik die toch echt een keer zal rijden gekocht :D  Een 850 T5-R in cream yellow...

Ik heb de auto nog niet maar ben alvast de dingen aan het uitzoeken waarvan ik weet dat ze gedaan moeten worden. Ergens deze week ga ik m dan waarschijnlijk ophalen... Voor die tijd zien jullie vast al wat posts van mijn verschijnen op dit toch wel heel gave forum! Veel info en mooi om te zien hoe iedereen elkaar helpt! Fijn dat ik hier onderdeel van kan zijn!

Groet,
Marco

)()()sT


sanderT5R


volvobug

Welkom hier met de CY. Volgens jouw profielfoto een estate?
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

mrheij

Citaat van: volvobug op 13-09-2020 18:24:47
Welkom hier met de CY. Volgens jouw profielfoto een estate?

Inderdaad - was ik vergeten te vermelden. Mijn profielfoto is eigenlijk nog de enige foto die we van de auto hebben :-) Binnenkort volgen er vast meer!

Dank voor alle verwelkomingen!

V70geRwin

Welkom en veel plezier met het ophalen  ;D

MichielM850

'96 - Volvo 850 R - Dark Grey Pearl - 316.000km
'96 - Volvo 850 2.5 10v- Dark Olive Pearl - 616.000km

Wouter1973

Citaat van: mrheij op 12-09-2020 21:39:11
Hoi!

Al vanaf mijn eerste auto ben ik Volvo-gek. Deze eerste auto was een Volvo Amazone (P122S) uit '61 die ik nog steeds heb. Na ook nog wat andere soorten Volvo's te hebben gereden (V40/960/XC70) is het nu eindelijk toch zover! Ik heb de Volvo waarvan ik altijd zei dat ik die toch echt een keer zal rijden gekocht :D  Een 850 T5-R in cream yellow...

Ik heb de auto nog niet maar ben alvast de dingen aan het uitzoeken waarvan ik weet dat ze gedaan moeten worden. Ergens deze week ga ik m dan waarschijnlijk ophalen... Voor die tijd zien jullie vast al wat posts van mijn verschijnen op dit toch wel heel gave forum! Veel info en mooi om te zien hoe iedereen elkaar helpt! Fijn dat ik hier onderdeel van kan zijn!

Groet,
Marco
Ha Marco, long time no see! Grappig, ik heb net een paar dagen terug mijn T-5 verkocht dus zal wat minder hier op het forum vertoeven dan voorheen. Gave auto heb je! Alles goed?

mrheij

Citaat van: Wouter1973 op 27-09-2020 11:47:44
Ha Marco, long time no see! Grappig, ik heb net een paar dagen terug mijn T-5 verkocht dus zal wat minder hier op het forum vertoeven dan voorheen. Gave auto heb je! Alles goed?

Hey Wouter,

Dat is grappig om je hier tegen te komen? Maar je T5 verkocht..? Komt er nog een andere Volvo of even niet..?

Deze T5-R CY gaat nooit meer weg waarschijnlijk... 😊

Ik stuur je ook nog we een PM of via LinkedIn een berichtje om verder bij te kletsen!


Wouter1973

#9
Citaat van: mrheij op 30-10-2020 20:47:12
Hey Wouter,

Dat is grappig om je hier tegen te komen? Maar je T5 verkocht..? Komt er nog een andere Volvo of even niet..?

Deze T5-R CY gaat nooit meer weg waarschijnlijk... 😊

Ik stuur je ook nog we een PM of via LinkedIn een berichtje om verder bij te kletsen!


De bedoeling was om echt even op iets heel anders over te stappen. Was al naar Subaru Forester aan het kijken, en Mitsubishi Outlander. En toen kwam er plots een leuke 940 Sports Edition voorbij. Af-fabriek 2 cm verlaagd, vrijwel alle opties (automaat, open dak, lederen bekleding, cruise control en anti-slip differentieel), en de vorige eigenaar heeft er ook nog een chipje in laten zetten zodat ie nu op 0,9 bar draait. Onderhoudshistorie van afgelopen 14 jaar erbij, de belangrijke dingen zijn aangepakt (koprevisie, turbo revisie etc) en je begrijpt wel dat ik de 940 niet aan me voorbij kon laten gaan. Ik heb altijd heimwee gehouden naar mijn eerdere 940's. De T-5 was leuk, maar ik heb er ook vrij veel onderhoud in moeten stoppen en op de een of andere manier rijdt een 940 echt relaxter. Kleinere turbo die snel oppakt, 4 cilinders met heel veel koppel bij lage toeren, da's blijkbaar iets dat beter bij me past. :-)