hond in je estate

Gestart door canecorsoeric, 28-06-2005 11:53:33

Vorige topic - Volgende topic

canecorsoeric

Mijn honden , middel groot ras , laten zo hun sporen achter bij het instappen op de achter bumper.  Gelezen dat hier folie voor is om op je bumper te plakken ; wie weet hier meer over ?!

Ciao Eric
Chiaro e Tondo

elmarconi

http://www.volvo850forum.com/index.php?board=3;action=display;threadid=8856

Heb al wel rond gebeld, zo'n doorzichtige strook 1.25 x 0.2 m kost idd zo rond de tien Euro bij de stickerboer. Meneer Volvo zet er een stevige marge bij op.
Ik meen wel dat de volvo-versie iets dikker en dus robuuster is.

--
Autogas Inside . . .

Entuscan

Kan helpen, ikzelf heb ook zo'n "flap" die je over de bumper kan hangen van mijn dealer erbijgekregen. Ik denk dat de combinatie wel ideaal is.
Partnr weet ik niet dadelijk maar is in ieder geval origineel

Doet er me trouwens aan denken dat ik zo'n nieuwe stickers moet gaan halen :)
Who needs RyanAir when you can fly Volvo R ....
--------------------------------------------------------------

Taranis

Citaat van: Entuscan op 28-06-2005 12:48:40
Kan helpen, ikzelf heb ook zo'n "flap" die je over de bumper kan hangen van mijn dealer erbijgekregen. Ik denk dat de combinatie wel ideaal is.
Partnr weet ik niet dadelijk maar is in ieder geval origineel

In de T4 ook zo'n flap hangen uit een 850 of V70, werkt ideaal... hebben een Berner Sennenhond, vrij groot beest dus (50 kg), maar geen krassen op de bumper meer (zonder zo'n sticker). Perfect  8)

elmarconi

Citaat van: Entuscan op 28-06-2005 12:48:40
Kan helpen, ikzelf heb ook zo'n "flap" die je over de bumper kan hangen van mijn dealer erbijgekregen. Ik denk dat de combinatie wel ideaal is. Partnr weet ik niet dadelijk maar is in ieder geval origineel

Partnrs. 9182352 + 9182353. (Protection + velco fastener)
--
Autogas Inside . . .