Mijn 1e 850

Gestart door BaracudaT5, 30-06-2005 22:16:08

Vorige topic - Volgende topic

BaracudaT5

Hoi allemaal,

Ik lees al een tijdje mee en ik dacht ik zal mij eens aanmelden.
Ik heb een Volvo 850 T5 gekocht, hij komt de 8ste juli pas helaas  :D
gekocht bij groene goes in goes (doh)
Ik hoop dat de auto braaf zal zijn, zodat ik misschien we de rest van mijn leven volvo rijdt  ;)

Het gaat om een paarse T5 sedan uit 94. Foto's zullen nog wel volgen als hij er is.

The Saint

Goedged8 Baracuda!

8 juli is nog fftjes w8en, maar dan heb je ook wat he! Gefeliciteerd Rmee.

No shirt no shoes, no pinball

Boeijke

Gefeliciteerd.

Wachten is idd niet leuk. Maar het is maar ruim een weekje. Ik ben benieuwd. Wacht geduldig op de eerste foto's. (tja iemand moet weer de 1e zijn ;) )

Sterkte met wachten, maar dat wordt straks ruim gecompenseerd met een hoop rij genot.

Willem

Lempke

Welkom hier,

veel suc6 met je nieuwe aanwinst, en veel veilige kilometers.
Ook ik w8 jouw foto's af.

Lempke.
Eerst 850 GLT 2.5i silversand-metallic 1992,
daarna S70 T-5 sportsline nauticblue-metallic 1997.
Nu S40 1.8 Momentum 2006.

toycar

;D
Welkom Baracuda.
Foto's...geduldig wachten....net nog effe op de site van Groene-Goes gekeken, maar een paarse T5 sedan heb ik niet (meer) kunnen ontdekken. Moet dus toch wachten  8)

BaracudaT5

Klopt die hadden ze al van de site gehaald voor dat ik thuis was na de koop  :D

Ik herinner me net dat ik de foto's daarvoor nog heb op geslagen. Ik er even een paar geupload.

)()()sT

Nette wagen!!!

De mensen met dezelfde kleur zullen wel blij zijn en ongetwijfeld nog reageren!!!

Veel plezier ermee!

The Saint

Een beauty Baracuda!

Nu nog kentekenplaten met opgelegde letters en een 8erspoiler en je bent klaar (imho  ;))

BaracudaT5

Geeft dat veel ellende zo'n spoiler plaatsen?
Ik bedoel is dat boorwerk enzo? Want dat doe ik liever niet in een auto  ::)

Ik geeft toe zo'n spoiler ziet er wel veel mooier uit :)

mehn

Citaat van: )()()sT op 01-07-2005 23:41:42
De mensen met dezelfde kleur zullen wel blij zijn en ongetwijfeld nog reageren!!!

Vooruit dan  ;)

Mooie kleur Baracuda! Er zijn er hier nog een paar die Aubergine Pearl rijden en volgens mij ben jij de 2e met een T-5 sedan  ;D

edit: )()H@N heeft er ook zo eentje  :D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

The Saint

Citaat van: BaracudaT5 op 02-07-2005 09:58:31
Geeft dat veel ellende zo'n spoiler plaatsen?
Ik bedoel is dat boorwerk enzo? Want dat doe ik liever niet in een auto  ::)

Ik geeft toe zo'n spoiler ziet er wel veel mooier uit :)

Ja ik heb dan wel 'commentaar'  ;), maar ben verder nou niet bepaald technisch aangelegd (understatement of the year..). Helaas kan ik je hier dus geen antwoord op geven.

daytonawim

Als je een originele spoiler koopt, is ie helemaal kompleet en zonder enig boorwerk te plaatsen
op je kofferbak, let er wel op dat de zwaardere gasveren er bij zitten !!, anders valt de klep op de hoofd :-(

Het monteren zelf is wel wat precisie werk, en moet je zeker even met z'n 2en doen

Tip, als je een beetje leuk uit wilt komen met de prijs, laat dan het remlicht in de spoiler voor wat het is
je krijft er een heel mooi zwart afdek kapje bij :-)  het remlicht kost onwaarschijnlijk veel euro's.

Overigens een mooi kar hoor, zeker v.w.b. de kleur :-), veel plezier er mee :-)

Peertje

Mooi kar hoor. Aparte kleur.

Waar komt trouwens je Nick vandaan. Van het mooie nummer van Heart?
Hé? Geen banner meer?

Chris S.D.

Dit mooie exemplaar stond al heel wat maandjes te koop in Goes, leuk dat 'ie nu in het bezit is van een liefhebber.

Erg mooie kleur ook, veel plezier ermee.

BaracudaT5

Mijn naam gebruik ik eigenlijk voor al het online gamewerk :P Heeft verder nooit een betekenis gehad :P

Wat betreft de spoiler, als er inderdaad geen boorwerk bij komt kijken (want dat is mijn ogen erg zonde) Dan zal ik zeker over na gaan denken! Maakt de auto zeker af :)

En hij staat idd al tijd bij de dealer in goes, waarom weet ik niet, maar omdat er een orginele dealer achter staat heb ik er toch wel vertrouwen in :)