onderdelen boek

Gestart door okapi, 06-03-2021 15:55:40

Vorige topic - Volgende topic

okapi

Hallo,

ik zoek het onderdelenboek voor een Volvo V70 Classic 1999.
Weet iemand waar ik die kan vinden?

KIM

Ik betwijfel of dat bestaat.
De dealer gebruikt al sinds de 850 een elektronische versie, gecombineerd met een diagnose tool. Eerst was dat Vadis en later is dat Vida geworden.

arjen850

Citaat van: KIM op 06-03-2021 16:46:16
Ik betwijfel of dat bestaat.
De dealer gebruikt al sinds de 850 een elektronische versie, gecombineerd met een diagnose tool. Eerst was dat Vadis en later is dat Vida geworden.

Hij bestaat wel, destijds via een boek bij de dealer het lichte hout opgezocht.

rifwachter

Zoals Arjen al aangeeft bestaan deze voor de 850.

Zitten in een blauwe metalen map, heb ze hier staan, vida maar dan op papier.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

KIM

De vraag gaat echter over een classic uit '99.
Natuurlijk is de 850 op vele punten gelijk maar volgens mij is de 850 qua documentatie nog een overgangsmodel geweest.

Correct me if I'm wrong maar ik denk dat een papieren versie voor de classic niet bestaat.

discovery

okapi

Dank je wel 10+

Dit is precies wat ik zocht, maar kon het niet vinden.

Weet je wat nog erger is? Ik heb ooit een 850 GLT sedan gehad (van 95.000 tot 420.000 km). Ik heb toen alle boeken van de dealer gekopieerd.
Toen ik deze auto inruilde voor een S80, heb ik deze boeken nog jarenlang bewaard. Echter, na zo'n 15 jaar, heb ik "besloten" dat ik die boeken nooit meer nodig zou hebben en heb ze weggegooid.
Had ik nooit moeten doen. Helaas want nu houd ik een V70 classic 1999 onder mijn beheer voor een goede vriendin.

Einde topic

volvobug

Nog lang niet einde topic  :eusa_whistle:

Als ik snel onderdeelnummer moet zoeken gebruik ik meestal deze https://www.volvopartswebstore.com/cars/Volvo/0/V70/car-parts.html als ik Vida niet stand-by heb.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

hilko73

Je bent al geholpen zie ik, maar ik gebruik deze site om onderdeelnummers op te zoeken. Met als voordeel dat zo'n beetje elk merk daar te vinden is.
't Is een soort van systeem! (© Buurman & Buurman)

Chris

Citaat van: volvobug op 07-03-2021 22:48:56
Nog lang niet einde topic  :eusa_whistle:

Als ik snel onderdeelnummer moet zoeken gebruik ik meestal deze https://www.volvopartswebstore.com/cars/Volvo/0/V70/car-parts.html als ik Vida niet stand-by heb.

Dat is ook een goede tip! Die sla ik ook even op :).

volvobug

Citaat van: hilko73 op 08-03-2021 16:46:26
Je bent al geholpen zie ik, maar ik gebruik deze site om onderdeelnummers op te zoeken. Met als voordeel dat zo'n beetje elk merk daar te vinden is.

En die kende ik dan weer niet, inderdaad voordeel dat andere merken daar te vinden zijn.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.