Auto start slecht

Gestart door ris, 11-08-2021 09:18:24

Vorige topic - Volgende topic

Michaell

Citaat van: ris op 08-11-2021 12:53:45
De koppakking vervangen is de beste oplossing (of een ruilmotor i.v.m. 432.000 km) Ik woon in het centrum van Amsterdam. Als de motorkap open staat, staan al snel Amsterdammers die het beter weten. Zij hebben allemaal dezelfde oplossing: Hey joh, je doet het niet goed, je moet het.... Dan maak ik verder die zin af. Dat schiet niet op. Trouwens het lijkt mij heel pittig om het zelf te doen. In ieder geval heb ik heel veel lol aan het bedenken en uitvoeren van mijn 'tijdelijke' oplossing gehad.
Wat een leuke link heb je gestuurd. Ook daar zie je dat het een tijdelijke oplossing is. Misschien goed ook, want Amsterdam heeft het beleid om z.s.m. aan de stroom te gaan.

Geweldig filmpje idd! Werd aanbevolen toen ik een andere video aan het kijken was en ik voegde die gelijk toe. :)
Het is inderdaad geen oplossing voor de eeuwigheid. Maar het kan je wel gebruiken om de auto wat meer tijd te geven. Na 2 jaar heb je denkik wel een oplossing gevonden.

Het lijkt me inderdaad geen doen om op die manier aan je auto te werken inderdaad. Je zou dan echt ff moeten kijken naar een plek waar je de wagen kunt stallen om in alle rust te werken. Dit is geen klus waar je continu bij afgeleid wilt worden met stomme vragen en "advies".  :eusa_sick:

Het is inderdaad wel leuk om dit soort dingen te bedenken.
Mijn dynamo ging kapot een paar jaar geleden door versleten koolstofborstels. Een tik erop bracht deze weer tot leven en gezien de prijs zat ik er aan te denken om een poelie ofzo te maken die aangedreven word door de V-snaar en continu op de dynamo slaat om deze aan de gang te houden!  :eusa_shifty: ;D
Had natuurlijk nooit gewerkt en ik heb gewoon een nieuwe dynamo besteld, maar ik zou er zeker weten veel plezier aan hebben gehad en me kapot hebben gelachen als het werkt (ookal was het maar misschien maar voor 1Km)! :D
Je had het gezicht eens moeten zien van die ANWB monteur toen ik dat opperde haha.

Het zijn dit soort idee-en die er uiteindelijk voor hebben gezorgd dat een stel fietsemakers het vliegtuig uitvonden. Dus hou dat zeker vast!  :eusa_clap: