Polytrol hamsteren !!!!!!!!!!!!!!!!???????

Gestart door Ray i Norge, 05-07-2005 22:16:30

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Reformwinkel, natuurwinkel, drogist......

Gr 8)

reneetje

Beetje Doe het zelf zaak verkoopt het ook wel, als het ff kan haal dan gekookte lijnolie, blijft wat langer mooi

ed

Bij de schilder. Lijnolie wordt gebruikt om kwasten te conserveren, maar inderdaad zal de drogist het ook wel hebben.
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

@®-

het goedkoopst is gewoon bij gamma, praxis of karwei.

850 T5 Freak

Hoe lang blijft deze lijnolie zitten? ik ga namelijk mijn bumpertjes ook een keer goed onder handen nemen  :) ik hoor het wel!

mzzl Dave

(ja ik weet dat het 2 jaar geleden is dat iemand hier voor laatst gereplied heeft  ::))
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

@®-

Citaat van: 850 T5 Freak op 03-04-2007 22:06:28
Hoe lang blijft deze lijnolie zitten? ik ga namelijk mijn bumpertjes ook een keer goed onder handen nemen  :) ik hoor het wel!

mzzl Dave

(ja ik weet dat het 2 jaar geleden is dat iemand hier voor laatst gereplied heeft  ::))
Ongeveer een jaar, en het is in 10 minuten aangebracht.

1 tip als je het gaat doen met lijn olie, doe het in de volle zon. Dan kan het goed uitharden, als je dat niet doet zakt het over je gelakte bumpergedeelte en ben je wel heel even bezig om het van de lak af te poetsen.

850 T5 Freak

hmm ok, anders plak ik alles wel af dan mors ik zeker niet  ::) ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien bij mij  :D

mzzl D.

@®-

Citaat van: 850 T5 Freak op 03-04-2007 22:17:17
hmm ok, anders plak ik alles wel af dan mors ik zeker niet  ::) ik ben benieuwd hoe het eruit gaat zien bij mij  :D

mzzl D.
Gewoon de lijnolie op een doek doen en de grijze bumpergedeeltes insmeren met die doek.

Afplakken doe ik nooit, maar wat ik bedoelde met die zon, is dat wanneer het bijvoorbeeld dezelfde dag gaat regenen de lijnolie zakt naar het gelakte gedeelte.

850 T5 Freak

elianmars

Citaat van: @®- op 03-04-2007 22:20:00

maar wat ik bedoelde met die zon, is dat wanneer het bijvoorbeeld dezelfde dag gaat regenen de lijnolie zakt naar het gelakte gedeelte.

Oh?? Ik heb van de week de bumpers ingesmeerd met lijnolie en een uurtje daarna de wagen gewassen in de wasbox. Niks geen lijnolie die van plaats is veranderd, hoor.

Misschien ligt het er aan hoe dik je 't er op smeert?

850 T5 Freak

hmm ik ga het spul morgen halen en zal een uitgebreid fotoreportage maken ok?  ;D

rolvio

perfect spul  ;D ;D maarre niet knoeien op je lak  :eusa_whistle: heb leuke plekken gekregen  >:( >:(

@®-

Citaat van: rolvio op 04-04-2007 09:58:15
perfect spul  ;D ;D maarre niet knoeien op je lak  :eusa_whistle: heb leuke plekken gekregen  >:( >:(
Welk spul, het polytrol of de lijnolie.

De lijnolie poets je er gewoon af met poets.

En ik denk dat je polytrol er ook wel af krijgt met een beetje commandant.