Polytrol hamsteren !!!!!!!!!!!!!!!!???????

Gestart door Ray i Norge, 05-07-2005 22:16:30

Vorige topic - Volgende topic

Ray i Norge

Is er in Nederland nog Polytrol te koop    ??? ??? ???,
Ik wou Polytrol bestellen hier in Noorwegen, fabriek zit namelijk hier een uurtje vandaan,wat schets mijn verbazing Polytrol wordt niet meer gemaakt, dus heren hamsteren als je kunstof van je volvo je lief is.

Groeten Ray
Maak van jouw probleem niet mijn probleem.

thuur

Oh jee... :(

Groepsinkoop-actie op touw zetten? (Paul?) ;)

Gr 8)

Esveldt

Pffffff, met die halve liter die ik heb! Daar doe ik nog wel een tijdje mee!

18 euro per 0,5 liter. Gegegege. Excl. verzendkosten.

Hahahaha,

Paul

Ray i Norge

Heren, goed nieuws. Bij navraag blijkt dat het alleen niet meer in Noorwegen geproduceerd wordt maar nu in Frankrijk.
Ray
Maak van jouw probleem niet mijn probleem.

Johann

Pindakaas blijft nog wel een tijdje in productie.

T5turbo

Hallo Ray

Ik las op de site over polytrol.
Aangezien ook mijn bumpers dof zijn wil ik dit ook graag aanschaffen
Waar haal jij het vandaan,want tot nu toe kan ik niets anders vinden dan de site:http://www.owachem.nl/
Groetjes,

Sjoerd
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

Christiaan

Busje Polytrol heb ik bij de watersportwinkel (heeft Esveld ookal eens gemeld meen ik) hier bij ons in het dorp gekocht. Geloof ik 9 euro voor een 250ml busje.
Bekend middeltje schijnt het te zijn binnen de watersport.
Succes met zoeken.
Christiaan

RRRRR_Ramon

Ja daar was ik ook al achter, de watersportshop, gelukkig jachthavens genoeg hier  ;D Vandaag eens kijken of ik dat kan scoren ergens.
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

RRRRR_Ramon

Gevonden in de jachthaven Naarderbos te Naarden op 1½ kilometer !! €7,70 voor een busje van 250 ml. Ik ga daar weg met het busje in de hand en hoorde niks klotsen of bewegen in het busje. Ik wist ook niet wat ik me moest voorstellen bij Polytrol, dik vloeibaar, dun vloeibaar, soort pasta,misschien vacuüm verpakt en pas na losdraaien van het dopje hoor je dan wat......... ???

Het was aardig weer, de bumpers droog dus ik lees de verpakking en pak een paar zachte doeken en maak het dopje open, sealtje eraf.......... ik kijk erin, ik schud, ik hou het op z'n kop ??? NIKS kwam eruit, helemaal verrubberd,  taaie siliconenkit achtige rommel  >:( Ik zag dat het flexibele uittrekbare gedeelte was gescheurd  :'(

Ik weer terug en ff omgeruild voor een goed potje ;D Er stond er nu nog maar 1  :o Maar inmiddels was het gaan regenen dus heb ik het nog niet gebruikt  ;) Ik heb gehoord dat er nog een poetsdag komt  ::)
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

LeRa

Ik kom net bij het watersportcentrum in het haven-gebied hier in Enschede vandaan voor zo'n busje Polytrol.
Het antwoord van die kerel achter de kassa op mijn vraag naar Polytrol was: "Voor de Volvo zeker." ;D
Ze hebben daar maar iets meer besteld dan normaal vanwege de vraag ernaar van Volvo-liefhebbers. Hij vond het allemaal wel best. Kostte overigens wel 11,50 euro, waarschijnlijk ruiken ze handel 8) .

Rayman

Kan best zijn, ben er vorige week ook al geweest!

denkweb

Volgende keer naar de goedkope polytrol vragen ;)

llinssen

Je kunt ook lijnolie gebruiken. Werkt erg goed en is goedkoop.
Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

elianmars

Citaat van: llinssen op 19-10-2005 15:14:58
Je kunt ook lijnolie gebruiken. Werkt erg goed en is goedkoop.

Klopt helemaal! Ik gebruik het ook en het werkt echt heel erg goed!  :D

peterr