Volvo 850 club

Gestart door LouisVKWD, 31-07-2021 17:06:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LouisVKWD

Het valt op dat het wel erg stil is met informatie vanuit de 850 Club. Natuurlijk is corona de reden van het niet kunnen doorgaan van een aantal  activiteiten maar enige info over de huidige stand van zaken c.q. geplande activiteiten zou welkom zijn. Ik heb zelf getracht via de clubwebsite onder "contact" dit onderwerp aan de orde te stellen, helaas zonder resultaat/reactie. Ben benieuwd hoe andere leden daar over denken.

gero

Citaat van: LouisVKWD op 31-07-2021 17:06:29
Het valt op dat het wel erg stil is met informatie vanuit de 850 Club. Natuurlijk is corona de reden van het niet kunnen doorgaan van een aantal  activiteiten maar enige info over de huidige stand van zaken c.q. geplande activiteiten zou welkom zijn. Ik heb zelf getracht via de clubwebsite onder "contact" dit onderwerp aan de orde te stellen, helaas zonder resultaat/reactie. Ben benieuwd hoe andere leden daar over denken.

Je heb ergens wel gelijk , ik bedoel maar , de contributiegeld gaat immers ook gewoon door ;D

Ries van de Zilverschuit

De Roffel ligt gelukkig nog regelmatig in de bus. En de doelgroep van de vereniging slinkt steeds verder, denk ik. Overvolle sleuteldagen zullen ook wel tot het verleden gaan behoren. Wel jammer.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

LouisVKWD

Binnen de club blijkbaar één gedachte want vandaag bericht ontvangen over de herstart van een aantal activiteiten  :) :eusa_clap:

V70geRwin

Yep  ;D

Voor mensen die nog geen lid zijn kijk even op de 850club website: https://www.volvo850club.nl/

De nieuwsbrief:


NIEUWSBRIEF Volvo 850 Club Nederland

Beste leden,

Na een lange periode hebben wij afgelopen week eindelijk weer een bestuursvergadering kunnen houden. Het was fijn om elkaar weer eens echt te zien in plaats van alleen via de bestuursapp contact te hebben.

Tijdens de vergadering hebben we een aantal data voor evenementen gepland. Uiteraard onder voorbehoud i.v.m. eventuele aanpassing Corona maatregelen door de overheid.

De volgende evenementen staan onder voorbehoud gepland:
22 augustus Volvo Drive Treffen, hier zijn wij met een kleine stand aanwezig. Klik hier voor bestellen parkeerkaart
29 augustus Toerricht regio Brabant
23 oktober Sleuteldag in Doetinchem bij Harrie Arendsen
20 november Nachtrit regio Achterhoek

Verdere informatie over aanmelden, voorwaarden, Corona maatregelen etc. volgt binnenkort.

We hopen jullie op een of meerdere evenementen te ontmoeten!

Met vriendelijke groet,

Bestuur Volvo 850 Club Nederland




MikeyQR

Ik heb ook even een vraag over de Club.
Nu heb ik mij 2 weken terug aangemeld bij de Club en uiteraard betaald.
Maar tot op heden niets gehoord of iets thuis gestuurd gekregen.
Wel een mail de zelfde dag voor een betaling dat heb ik toen meteen gedaan.

Duurt dit altijd zo lang om je lidnummer en een Roffelblad thuis te ontvangen?
 

rifwachter

Hallo Mikey,

We hebben je inschrijving idd ontvangen.
Het wachten was even op het blad, en zoals je wellicht hebt gelezen zijn er bij de drukker wat fouten gemaakt...
We hebben afgelopen week een stapel clubbladen ontvangen van de drukker die verzonden gaan worden na nieuwe leden.
Dus komende week zul je deze met de pas ontvangen.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

MikeyQR

Aaah dat is fijn.

Ik had dat van de roffel eerlijk niet gezien of gelezen. :eusa_doh:
Zie hem wel verschijnen samen met de pas.
Wil met de toerrit mee rijden van 1 mei dus dan moet het goedkomen. ;)