DNA Collectibles V70R classic, S60R en S90 Executive

Gestart door Youk, 19-02-2023 21:53:59

Vorige topic - Volgende topic

Youk

Schaalmodellen van DNA collectibles in schaal 1:18.  Nadat DNA officieel failliet is verklaard hebben we nog enkele modellen kunnen overnemen rechtstreeks van de fabrikant.  Bij deze aangeboden.

Volvo V70R classic nog beschikbaar in de kleuren:

• Saffron
  • Black Stone
  • Silver Metallic
Meer info: zie DNA

Bij de V70R worden trouwens twee setjes velgen geleverd omdat de kleur niet klopte.  Je krijgt zowel de zilverkleurige als de donkere set.

Volvo S60R nog beschikbaar in de kleuren:

• Flash Green
  • Cosmos Blue
  • Titanium Gray

Volvo S90 Executive / Royal Level 3, in de kleuren:

• Champagne
  • Dark Olive Pearl
  • Blackberry metallic
  • Dark Blue Pearl

Prijs per stuk is €185 (exclusief kosten)

Afhalen kan te Bornem (België) of in de Antwerpse haven aan mijn werk.  Werk in volcontinu shiftensysteem, dus afhankelijk van mijn shift ben ik daar in de week of het weekend, vroeg, laat of nacht.
Voor mensen met geduld is het mogelijk om te reserveren mits voorafbetaling met afhaling mogelijk op Volvo Drive Treffen in Best op 29 mei of op de Volvo Klassieker Beurs te Rosmalen op 23 en 24 september.  Dit gaat over modellen die we reeds in ons bezit hebben!

Verzenden kan via PostNL.  Afhankelijk of ik met de late of vroege shift sta kan ik voor of na even via het PostNL punt te Putte (NL) passeren om vanaf daar te verzenden.  Op deze manier kan er binnen NL verzonden worden.  Kostprijs hangt af van de opties die je wenst.

Betaling kan cash bij afhaling (gelijk waar afgesproken) of via overschrijving op voorhand.  Paypal kan ook, maar dan rekenen we de extra kosten door.  Aangezien we onze inkoop beperkt hebben gehouden hebben we dus ook niet de grote kortingen kunnen bekomen.