Zonneschermen voor de 850

Gestart door Esveldt, 09-07-2005 20:24:41

Vorige topic - Volgende topic

Esveldt

Tja, hoor mijn kinderen niet klagen.

Hebben ook nog die DVD schermen voor hun snufferd en heb nog geen klachten gehoord dat ze niks meer konden zien! Moet wel zeggen dat in combinatie met ECC is het FANTASTISCH is vandaag ook weer gebleken.

En ze hebben inderdaad de vorm van de spijlen mooi systeem. Komt maar weinig zon langs, eigenlijk helemaal niets. Tja en wel ff zeggen dat ze met hun poten ervan af moeten blijven anders wordt het een warme zomer. Ze zijn trouwen 6 en 4, die zitten links en rechts, het grietje zit in het midden.

Paul

Hen3

Citaat van: elianmars op 11-07-2005 00:04:16
en de boel slopen.....

Opvoeding he.....

... zegt de vader van een goed luisterende dochter van 4 en een zoon van 7 maanden die NU al met z'n tengels nergens van af kan blijven.......  bovenstaande opmerking is dan ook een momentopname....

elianmars

Citaat van: Hen3 op 11-07-2005 00:10:50
Citaat van: elianmars op 11-07-2005 00:04:16
en de boel slopen.....

Opvoeding he.....

... zegt de vader van een goed luisterende dochter van 4 en een zoon van 7 maanden die NU al met z'n tengels nergens van af kan blijven.......  bovenstaande opmerking is dan ook een momentopname....

;D ;D ;D

Hier is trouwens nog een veiling waar rollo's (niet origineel geloof ik) aangeboden worden. Op de foto zie je de vorm ook goed.

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=9887&item=7985710370&rd=1

Hen3

Citaat van: Esveldt op 11-07-2005 00:10:18
Hebben ook nog die DVD schermen voor hun snufferd en heb nog geen klachten gehoord

dat moest er ook nog bij komen! Een DVD scherm voor je snufferd en dan ook nog klagen?!

... in onze roffel hangt op lange reizen ook een schermpje (ook eBay :D ) en die heeft z'n waarde vorig jaar tijdens de zomervakantie wel bewezen.... ;D
Net als de ECC inderdaad.

Esveldt

Ja en die zou ik dus ECHT NIET nemen. Zien er niet uit!

imho

Paul

Hen3

Die had ik inderdaad ook al gezien.... Dan zijn die van mij nog een stuk mooier!

Esveldt

Citaat van: Hen3 op 11-07-2005 00:14:26
Citaat van: Esveldt op 11-07-2005 00:10:18
Hebben ook nog die DVD schermen voor hun snufferd en heb nog geen klachten gehoord

dat moest er ook nog bij komen! Een DVD scherm voor je snufferd en dan ook nog klagen?!

O ja en de beide Gameboy's deden het ook nog. Ook wel mooi op een iets groter scherm.

:P

Paul

Verwend? Nee hoor valt wel mee.  ;) ;) ;)

elianmars

Ik vind ze er ook niet uit zien, maar het ging me om de vorm. Ik neem aan dat de originele ook deze vorm hebben (Paul)?

Enne........ 1 keer raden waar ons dakklapscherm met ingebouwde dvd speler vandaan komt  ;D ;D ;D

Hen3

Citaat van: Esveldt op 11-07-2005 00:16:24

O ja en de beide Gameboy's deden het ook nog. Ook wel mooi op een iets groter scherm.

ok ok.... jij wint :D

Mijn dochter is voorlopig nog dik tevreden met een DVD van K3 en Ome Willem...
... hoewel een Gameboy voor Pa natuurlijk ook wel leuk is  ::)

Hen3

Citaat van: elianmars op 11-07-2005 00:17:06
Enne........ 1 keer raden waar ons dakklapscherm met ingebouwde dvd speler vandaan komt  ;D ;D ;D

Niet 3 keer raden?

eBayers onder mekaar geloof ik :D

elianmars

Esveldt

Ik neem aan dat de originele ook deze vorm hebben (Paul)?
Yep

Man hou op zeg! Alles wat aan de binnenkant zit van de auto komt van Ebay af.

DVD wisselaar, switchbox, CDbox (orgineel van Volvo) daar past je CD/DVD wisselaar in, dat is echt mooi, alles perfect weggewerkt, de GBA met spelletjes, zonneschermen.

Paul

Hen3

Citaat van: Esveldt op 11-07-2005 00:22:20
Alles wat aan de binnenkant zit van de auto komt van Ebay af.

Lang gezocht naar veiling waar een vrouw en kinderen aangeboden werden?  ;D

Esveldt

Hahahaha, ik zal je zeggen de laatste verandering wou ik dat er bij zetten!!!! Maar nee vond ik erg flauw hahaha.

Mijn vrouw is onbetaalbaar! Dat ging met liefde! Oei oei oei.

Paul

mehn

Citaat van: elianmars op 10-07-2005 22:26:38
Enne...... sorry dat ik die luidsprekerset voor je neus heb weggekaapt  ;D ;D ;D ;)

Volgens mij moet ik dat oude topic hier nog eens opgraven, dan gebeurt dit niet meer  ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD: