BC Racing schroefset

Gestart door Michel, 10-07-2024 18:22:51

Vorige topic - Volgende topic

Michel

Ik overweer om een BC Racing Schroefset te plaatsen onder mijn 850R Estate. Kan iemand mij vertellen of de auto nog doorzakt wanneer je lading meeneemt?. BC Racing heeft wel de optie voor een andere spring rate. Ik ben bang dat wanneer ik gewicht achterin leg of ga rijden met aanhanger hij dan nog verder zakt dan de ingestelde hoogte van de schroefset. Dat was wel het voordeel van de Nivomats, echter zijn deze lek

Menno3274

Zover ik weet zakt hij een stukje door. Ik zou achter inderdaad een stuggere variant mee bestellen. Zeker als er vaak gewicht achterin gaat (of aan de trekhaak).

Zoepertje

Aan de achterkant inderdaad stevigere veren bestellen. Mijn C70 Coupe met gastank zakte veel te ver door. Dus heb nu een andere set veren moeten bestellen wat weer een berg uitzoek werk is.

Michel

Citaat van: Zoepertje op 14-07-2024 12:31:41Aan de achterkant inderdaad stevigere veren bestellen. Mijn C70 Coupe met gastank zakte veel te ver door. Dus heb nu een andere set veren moeten bestellen wat weer een berg uitzoek werk is.

Heb jij ook een BC Racing schroefset eronder?. Zo ja,heb jij die verstevigde veer dan bij BC Racing besteld?. Ik zag dat je bij BC Racing een verstevigde veer als optie kan bestellen,maar geen idee of deze dan stevig genoeg is

Zoepertje

Ik ben begonnen met een standaard set, en heb er later andere veren bij moeten zoeken. Dit heb ik proberen uit te rekenen, maar kan er nog niks over zetten want ze zitten er nog niet onder.  :eusa_doh: