ff voorstellen

Gestart door kasper2, 10-07-2005 13:45:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kasper2

hallo beste volvo ryders,ik ben kasper bosgra en ben sinds 3 maanden in een bezit van een volvo 850 glt automaat met alles er open aan ,hy is van bouwjaar 1992 en heeft nog maar 184ooo km gelopen waarvan de laaste 40.000 km op gas ,het gas zit er pas 3 jaar in en het is lekker goedkoop ryden ,ja ook ik heb al wat onderhoud moeten plegen aan myn volvo,nieuwe draagarm rechtvoor,nieuwe ruiterwissermotortje plus tank,en de grooste kosten tot nu toe waren de motor van de abs pomp die het begaf waardoor de auto nog maar alleen sterk naar lrecht remde ,maar deze is vervangen door een tweede handse by de volvo dealer(niuew 932euro)nu 240 euro en hy remt weer als een tank,voor de rest ben ik super tevreden met myn auto,hiervoor had ik een mb 200e maar die kan echt niet tegen een volvo op ,ben nu nog op zoek naar een sierstukje voor myn eindpyp maar kan deze by geen enkele autoschop krygen ivm met eindpyp van 60 mm,dus tips zyn welkom,ik wens ieder veel ry plezier en misschien ontmoeten we elkaar eens een keer op een meeting (een keer in het noorden ) ;D ;D groeten van easy ryder kasper2

elianmars

Hey Kasper, welkom op dit forum!

Gebruik i.p.v. de y eens ij, dat leest wat makkelijker  ;)

Voor een eindstuk op de pijp van je roffel kun je hier eens kijken: www.europeantuning.com

Heb je ook nog foto's van je wagen?

kasper2

he marcel bedankt voor je tip met het oog op de eindsierstukken van myn uitlaatpyp,ik heb fotos van myn auto maar hoe plaats ik deze po de site ,groeten kasper 2 easy ryder. ;) ;)

kasper2

 ;)hoe plaats ik fotos van myn auto by deze site en myn tekst,gr kasper2 easy ryder ;)

elianmars


kasper2

he marcel en andere trotse volvo ryders myn foto is geplaats van myn volvo waar ik zeer trots op ben,voor een kykje kyk maar ff by myn profiel,gr kasper2 easy ryder  ;D ;D

Peertje

Zal ik 't dan maar goed doen.....



mooi kar hoor!
Hé? Geen banner meer?

elianmars

Mooie wagen, Kasper! Achterspoiler staat 'm goed! 8)

Tipje: probeer wat meer posts in één topic te houden  ;)

Reitse

Citaat van: elianmars op 10-07-2005 22:13:04
Mooie wagen, Kasper! Achterspoiler staat 'm goed! 8)

Tipje: probeer wat meer posts in één topic te houden  ;)
opgelost :P

Esveldt

Citaat van: elianmars op 10-07-2005 14:24:21
Hey Kasper, welkom op dit forum!

Gebruik i.p.v. de y eens ij, dat leest wat makkelijker  ;)

Voor een eindstuk op de pijp van je roffel kun je hier eens kijken: www.europeantuning.com

Heb je ook nog foto's van je wagen?

Gegegege, waarschynlyk roots in Suid Africa.  ;D ;D

Paul

denjo

of iemand die veel SMS't      ;)
V70 T  +  480 Collection + VW Type 3 Notchback '68

elianmars

Citaat van: denjo op 11-07-2005 11:39:28
of iemand die veel SMS't      ;)

Dacht ik ook al aan, ja  ;D