Minimeeting

Gestart door Reitse, 11-07-2005 13:25:54

Vorige topic - Volgende topic

Rayman

Neem maar mee Rudi...Wil hem wel aanschouwen!
Kun je je airfilter ook meenemen?

Vertigo

Citaat van: Reitse op 12-07-2005 23:41:45
worden er ook nog overzichten verwacht???? tsss, moet niet teveel werk worden hoor ;)

- ANDRE (Sorry ;))
- Rayman
- Fearless
- Italia
- Rudi
- Vertigo
- Rsport
- Reitse

Zijn er inmiddels nog meer aanmeldingen binnengekomen trouwens???

Rsport

Ik las op volvoforum.nl nog een paar aanmeldingen, iig 2x 440

Reitse

Geen nieuwe aanmeldingen maar je kan ook op de avond zelf beslissen wel of niet te komen...

Rudi

Citaat van: Rayman op 19-07-2005 12:17:46

Dacht dat je er geen belang meer bij had,maar neem hem wel mee...die jas is niet gratis trouwens ;D
Dr.Go-Fast...

Rayman

Citaat van: Rudi op 19-07-2005 17:02:00

Dacht dat je er geen belang meer bij had,maar neem hem wel mee...die jas is niet gratis trouwens ;D

Tuurlijk dat begrijp ik Rudi!
Het filter heb ik wel belang bij...Alleen ik was de laatste tijd zo druk met m'n werk dat ik volvo-zaken op een lager pitje moest zetten. Sorry dat ik niet gereageerd heb destijds.

Rudi

Citaat van: Rayman op 19-07-2005 18:21:55
Citaat van: Rudi op 19-07-2005 17:02:00

Tuurlijk dat begrijp ik Rudi!
Het filter heb ik wel belang bij...Alleen ik was de laatste tijd zo druk met m'n werk dat ik volvo-zaken op een lager pitje moest zetten. Sorry dat ik niet gereageerd heb destijds.

Dat is wel goed ;) zie je vrijdag wel dan :)
Dr.Go-Fast...

italia

Marruh, ik ben nog maagd wat zo'n meeting aangaat, was de bedoeling, moet ik nu met dit  Kl*t* weer mn beste wiel voorzetten, wassen en poetsen heeft zo weining zin. (lees: heb ik geen zin in..) ::)

Rsport

Als het morgen een uur voor vertrek mooi weer is was je em dan toch ff ;)

met dit weer van vandaag zou ik het niet doen iig, zonde van je tijd en moeite.

Reitse

Citaat van: italia op 21-07-2005 11:18:35
Marruh, ik ben nog maagd wat zo'n meeting aangaat, was de bedoeling, moet ik nu met dit  Kl*t* weer mn beste wiel voorzetten, wassen en poetsen heeft zo weining zin. (lees: heb ik geen zin in..) ::)
Maak je niet te druk, we staan onder een hoop bomen dus als je wagen niet enorm blinkt valt dat niet heel erg op  ::)

Rayman

Citaat van: italia op 21-07-2005 11:18:35

Geldt voor mij ook Italia... Ik was hem gewoon netjes en dan rijd ik samen met Vertigo naar Westerbork... Vies wordt ie toch wel...

Rayman

Reitse

Rayman, zou niet naar westerbork rijden als ik jou was... Hooghalen is wat meer in de buurt ;)

italia

fearless

Ik moet die van mij in ieder geval nog wel ff wassen en een beetje poetsen voor die tijd. Is niet echt schoon op het moment. Maar dat komt morgen wel.

Ik zal er denk ik niet precies om 19.00 zijn, word iets later denk ik.

Rsport

Ik denk dat ik de auto maar niet meer was voor vrijdag, dan passen mijn velgen kleurtechnisch wat beter bij al dat T5-R geweld :P