Minimeeting

Gestart door Reitse, 11-07-2005 13:25:54

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

Een echte minimeeting in het noorden. Kan het? Bestaat het?

Binnenkort wel ;)

datum: vrijdagavond 22-7-2005
Tijd: vanaf 19:00

Datum en tijd zijn vastgesteld in onderling overleg tussen Italia (initiator), Rsport, Andre en ondergetypende. Wie wil komen is welkom.
Voor zover mij bekend is er geen koffie verkrijgbaar op locatie, in Hooghalen (nog geen 5 minuten rijden) is wel een cafe aanwezig.

Voor degenen die niet zo bekend zijn met de omgeving:
Het Herinneringscentrum Kamp Westerbork is gevestigd in Hooghalen, tien kilometer ten noorden van Westerbork. Het museum is bereikbaar per auto door vanaf de snelweg A28 de afslag Westerbork of Assen-zuid te nemen. Daarna wordt op de ANWB-borden het Voormalig Kamp Westerbork aangegeven.

Zie ook www.kampwesterbork.nl

Hen3

Het zal ook weer niet...... is er eindelijk een meeting in het noorden van het land... ben ik op vakantie....  Tenminste, ik rij die avond weg.

Ik kan dus helaas niet komen  :-\

Overigens kun je op Westerbork wel koffie krijgen volgens mij. In het bezoekerscentrum zit een koffiecorner dacht ik.

Reitse

ja, en die gaat om 17:00 dicht ;)

Maar er komen vast nog wel meer in het noorden, als Assen weer op orde is kan het ook een keer bij de mac. aldaar (nu vrijwel onbereikbaar :-\)

kasper2

:( :( helaas zit ik tot 9aug in franryk plannen jullie een meeting op 22 juli,dus helaas hier ben ik niet by jammer genoeg ,hoop jullie de volgende meeting te zien .gr kasper2 easy ryder ;)

animalT5R

Citaat van: Ludo op 11-07-2005 16:54:56
Citaat van: kasper2 op 11-07-2005 16:09:05
:( :( helaas zit ik tot 9aug in franryk  

hopelijk voor een les Nederlands.  ::)  

ten eerste: zal er niet zijn,is dat alvast duidelijk ;)
ten 2de: franryk is toch op ze vlaams geschreven   ;D
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Vertigo

Ben er waarschijnlijk wel bij! moet alleen nog even in de gaten houden dat ik dan niet hoef te werken.

Vg,
Jens

Rsport

Citaat van: Reitse op 11-07-2005 14:40:26
ja, en die gaat om 17:00 dicht ;)

Maar er komen vast nog wel meer in het noorden, als Assen weer op orde is kan het ook een keer bij de mac. aldaar (nu vrijwel onbereikbaar :-\)

Het is een rommel en zeer slecht aangegeven. Ipv dat ze bij de afslag assen/smilde aangeven dat je daar er af moet voor assen omdat 1 verder (de laatste afslag bij assen) is afgesloten....

Nee dan mag je doorrijden tot vries, dan weer richting assen en als je er bijna bent; omrijden via  zijen en ter aard....  >:( :(

Daar kwam ik dus achter afgelopen zaterdag :P

V/d Valk assen is anders ook een mooie plek voor een keer een meeting.

Rayman

Leuk idee Reitze. Is voor mij een bekende omgeving. Mijn familie heeft jaren de boerderij naast het herinneringscentrum bewoond. Is erg mooi daar! Leuke plek voor een meeting. Daar wil ik wel heen knappen (mooie toer vanuit Hengelo ov).

Rayman

kasper2

Citaat van: Ludo op 11-07-2005 16:54:56
Citaat van: kasper2 op 11-07-2005 16:09:05
:( :( helaas zit ik tot 9aug in franryk  

hopelijk voor een les Nederlands.  ::)  
ludo een 854 was is dat dat ,zo zie je maar een typfout is gauw gemaakt ;D ;D ;D ;D ;D

Vertigo

Citaat van: Rayman op 11-07-2005 18:55:25
mooie toer vanuit Hengelo ov
Dat zijn er in ieder geval al 2 uit twente dan (en er gaan er vast meer denk ik!!).

Verzamelen bij van der valk Hengelo ofzo???

Rayman

Zou mooi zijn; een konvooi vanuit twente...Dan wordt dit m'n eerste meeting met de 855. Van de Valk verzamelen lijkt me prima.

mehn

Citaat van: kasper2 op 11-07-2005 19:11:15
ludo een 854 was is dat dat ,zo zie je maar een typfout is gauw gemaakt ;D ;D ;D ;D ;D

Officieel is het Volvo 850. Intern gebruikt Volvo 854 en 855. De 4 en 5 staan voor het aantal deuren -> 854 = sedan, 855 = estate.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Viper850

Da's weer mooi geregeld heren! Eindelijk iets enigszins in de buurt, ga ik die avond naar almere.........GRRRRRR!

Vertigo

Citaat van: Viper850 op 11-07-2005 21:48:04
ik die avond naar almere
Hooghalen ligt dus op de route ;)

Viper850

Citaat van: Vertigo op 11-07-2005 22:01:57
Citaat van: Viper850 op 11-07-2005 21:48:04
ik die avond naar almere
Hooghalen ligt dus op de route ;)

Ga via friesland (drachten, joure, emmeloord) :(