Bart

Gestart door HAP, 11-07-2005 19:36:18

Vorige topic - Volgende topic

HAP

De onze!

Ik lees met regelmaat het forum. Leuk en leerzaam. Ook om te lezen hoe enthousiast een ieder met/over zijn/haar Roffel is. De onze hebben wij sinds april 2003. De "onze" is een 850 GLT Estate uit '93 met een automaat. Hiervoor had ik een 940 Estate uit '92 ook een automaat. Was op zich niet verkeerd maar dit is echt kicken. Het is overigens ook de 1e auto in 24 jaar autorijden waarmee nu nog ik elke dag nog als een groot kind blij mee ben. Mijn vrouw is er zo mogelijk nog maffer mee. Zij rijdt er door de week dan ook altijd. Maar in het weekend en in de vakanties is het mijn beurt. Van mijn baas moet ik mij in een Laguna over de wegen begeven is dan toch wel behelpen.
Nu heb ik de mazzel dat wij in het oosten des lands wonen. De Duitse snelweg ligt op "steenworp" afstand....... Het komt toch wel met enige regelmaat voor dat ik even over de grens hop, het gas erop en lekker "angoan". Het is inderdaad Volvo for life!
(moet er alleen nog even een foto bij frutselen) 22:37 uur is dus gelukt
Bart

Claudia

Citaat van: HAP op 11-07-2005 19:36:18
Het komt toch wel met enige regelmaat voor dat ik even over de grens hop, het gas erop en lekker "angoan".

;D

Heee! Weer een Achterhoeker erbij!
Welkom....en ja, kom gauw met foto's van 'die van jullie'.
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

HAP

Ik ben een Tukker maar da's vast niet erg?

Claudia

Owww.....doen jullie ook aan 'angaon'?

Nah...geeft niks hoor.
Kan jij tenslotte ook niets aan doen! ;D

denjo

welkom medetukker ;D

Ook ik stap elke dag met groot genoegen in mijn 850 en hoewel ik 500 meter van de duitse grens woon heb ik nog nooit de max.snelheid gereden. ??? Toch binnenkort is even doen. ;D .

Oja,  fotos???
V70 T  +  480 Collection + VW Type 3 Notchback '68

Viper850

Moi, Bart! He'm joe nou ook al zo'n schiere woagn? Mooi man! Woar blie'm de foto's?

En ja, ik kom uut Grunn! :)

Groet'n Martijn

The Saint

Hoi Hap, welkom hierzo.

Aanstekelijk he, dat enthousiasme.

Het gaat idd niet snel over. Ik weet nog goed dat ik na 3 jaar nog steeds regelmatig naar buiten keek, waar ik mijn 850 T5 zag staan. Ik doe nu hetzelfde met mijn V70 R (nog geen jaar in mijn bezit)...

Veel plezier van je 850!
No shirt no shoes, no pinball

HAP

de 1e staat er, moet er nog een paar bij maken één dezer dagen maar dat komt zeker.

Rayman

heee nog 'n Tukker...Onmeunig mooi man!
Trouwens..Het valt op hoezeer de classic V70 het design heeft overgenomen van de 850 (zeker wanneer de bumpers zijn meegespoten).
Dark Side of the Force is German

Peertje

Welkom Bart, met je mooie auto.
Hé? Geen banner meer?

Hen3

Weer een deelnemer voor een toekomstige forummeeting in 't Oosten!

Welkom Bart.

@Claudia: niet jouw Bart?

Claudia

Citaat van: Hen3 op 11-07-2005 23:20:47

@Claudia: niet jouw Bart?

Nee, die woont namelijk net als ik in de Achterhoek ;D

LeRa

Welkom Bart,

Mooie wagen.
Heb je al een forum-stikker? Er rijden genoeg roffels hier in 't oosten, maar ik zie er haast nooit 1 met een stikker. En als ik zwaai wordt ik alleen maar dom aangekeken, of zou dat een andere reden hebben ::) .

elianmars

Citaat van: LeRa op 12-07-2005 09:38:58
Welkom Bart,

En als ik zwaai wordt ik alleen maar dom aangekeken, of zou dat een andere reden hebben ::) .

;D ;D ;D

Welkom hier, Bart!

HAP

Nog wat foto's, even gauw gemaakt vanmiddag.
Bart