injectoren problemen voor een b5252s 2.5 10v met nog 14,4 pk

Gestart door volvobaksteen, 11-04-2026 15:06:35

Vorige topic - Volgende topic

volvobaksteen

hallo allen ik heb na het vervangen van de pvc ook de injectorrail maar is een halve slag gedraaid en de auto gestart na ruim 900.000km zag ik dan ook dat de injectoren heerlijk pissen ipv sprayen.
nou wil ik de oude siemens deka 1389563 die er nu in zitten dan ook gewoon afscheid van nemen  want cleaneren reviseren etc ben ik niet kapot van en kost ook gewoon aardig geld.

nou heb ik een vervangingsnummer 0 280 156 146  bosch maarjah dat vind ik persoonlijk aan de prijs vanaf 90 euro per stuk
De volgende vervanger is QUINTON HAZELL XPSI49 kosten 30 per stuk maar helaas maar 2 stuks leverbaar want al die duitse moeksites zijn allemaal partner/franchise van autodoc en hebben allemaal hetzelfde levering probleem 2 stuks.

is er Iemand die met een betaalbaar alternatief tot max 40  euro per stuk iets weet. geen refurbished spul

Normaal ben ik niet zo moeilijk als het om kosten gaat. Het ouwe lijk heeft net vorige week de volledige pvc systeem origineel volvo, behr aircopomp,  nissens condensor en nissens radiateur,  nrf verdamper en filter, bosch dynamo  riemen spanners etc van skf en gates en dat heeft me 930 gekost voor een beetje kwaliteits spul.

Alleen injectoren is zo'n onzin aan prijs verschillen want de ene bied injectors zogenaamd niet altijd geschikt voor volvo welliswaar aan voor 8 euro per stuk tot 200 euro per stuk.
Ik zal vast niet de enige zijn die hier tegen aan gaat lopen dus wat zijn de ervaring op dit gebied.