Effe voorstellen

Gestart door sas, 17-07-2005 15:53:04

Vorige topic - Volgende topic

sas

Citaat van: Vulk op 19-07-2005 12:13:39
Er zitten een paar juweeltjes tussen die foto's Viggen. :)

Mooi he. Ik had het al is gevraagd Vulk maar heb je geen auto op dit moment?

Vulk

'k Ben pas 19 en studeer nog volop (milieumanagement) en ik mag de wagens van m'n ouders gebruiken als dat nodig is. Spijtig genoeg is het niet veel soeps, een Oktavia Diesel, 90pk en een Corsa 1.2benzine, 80pk.

Nu ben'k toch blij dat'k kan rijden en dat de Corsa onderverzekerd staat op mijn naam, zo kan'k nu al mijn bonus-malus beginnen afbouwen, tegen dat'k zelf mijn 850 heb.
Dit zal binnen een jaar of drie zijn als'k afgestudeerd ben vrees'k. 'k Heb nu al m'n eigen volvo-spaarrekening. :)

Rsport

Je moet je moeder zover krijgen dat ze die corsa inruilt op een leuke 850 ;)

sas

Citaat van: Vulk op 19-07-2005 12:46:56
'k Ben pas 19 en studeer nog volop (milieumanagement) en ik mag de wagens van m'n ouders gebruiken als dat nodig is. Spijtig genoeg is het niet veel soeps, een Oktavia Diesel, 90pk en een Corsa 1.2benzine, 80pk.

Nu ben'k toch blij dat'k kan rijden en dat de Corsa onderverzekerd staat op mijn naam, zo kan'k nu al mijn bonus-malus beginnen afbouwen, tegen dat'k zelf mijn 850 heb.
Dit zal binnen een jaar of drie zijn als'k afgestudeerd ben vrees'k. 'k Heb nu al m'n eigen volvo-spaarrekening. :)

Leuk man, jij moet een echte liefhebber zijn, geinig dat je actief bent op het forum. Dat je nu al zo overtuigd ben wat je wil. Alhoewel ik toen ik 19 was in 1989 de 740 erg stoer vond.
Succes met sparen!

En inderdaad die Corsa inruilen is een optie!

Vulk

Een 1.2 benzine inruilen voor een 850 met minstens 126pk.
Groter verbruik, duurder onderhoud, veel zwaardere wegenbelasting, verzekering...

Als'k nu maar over Volvo begin krijgt mijne pa het aan zijn hart, of beter gezegd aan zijn portefeuille.

Een vriend van mij reed met een 850 glt estate uit '96 en daar mocht'k af en toe's in (mee) rijden. Nu heeft zijn zus die wagen gekregen en rijdt hij nu rond met een AudiTT. Heel spijtig voor mij, want nu heb'k nog heel zelden de kans om Volvo (mee) te rijden. De nieuwe vriend van mijn nicht rijdt een V40diesel, maar da's toch ver van hetzelfde.

Ik kijk nog altijd hunkerend naar elke 850 die mij weer's inhaalt op de autosnelweg of die langsrijdt terwijl ik op mijn fiets zit. Gelukkig weet ik voor wat ik spaar en het is leuk om naar iets te kunnen verlangen. En als'k dan al één koop zal het waarschijnlijk een 2.0 zijn, want als je de wegenbelasting hier in België bekijkt...

Maar, mijn grote droom is om te gaan werken als milieucoördinator bij Volvo gent en dan zou'r misschien veel meer mogelijk zijn.

sas

Ik gun het je allemaal Vulk  ;)

Vulk

Keesjan

Sas gefeliciteerd met je prachtige auto!! Ik heb dezelfde kleur. Het is een hele dankbare kleur voor een poetsbeurt. Dan glimt ie echt als een honden.u. in de maneschijn. Veel geluk met je auto en ik hoop dat je hem zo netjes kunt houden. Hangt meestal van andere weggebruikers af (lees: klonten die hun deur tegen jouw trots rammen).
Enne, nee ik verkoop mijn volvo niet. Er zal er eerder 1 bijkomen dan dat hij er uit gaat. Dus die fout die jij maakte, zal ik zeker niet maken  ;)
Jan (JCViggen) ik heb genoten van je schitterende fotosessie.

Keesjan

JCviggen

Citaat van: Vulk op 19-07-2005 12:13:39
Er zitten een paar juweeltjes tussen die foto's Viggen. :)

Ben niet echt fotografisch aangelegd en m'n camera is ook niet je dat (powershot A310) maar het decor werkte wel mee ;) die bij het water met de doorbrekende zonnestralen was wel een meevaller
Stage eleventy by backyard tuning

Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

Turbobiker

Welkom Sas, strakke intro en heel mooie wagen.

En zoals al door andere gemeld: clublid = altijd korting. En er valt nog heel wat te R-en aan je T5 ;D ;D
De Tussenpaus

DopdeDouwer

Citaat van: Rsport op 17-07-2005 22:38:52

De vorige geTvijfd, deze geRd. Wat ga je doen als je schoonvader deze overneemt en je een R koopt???

Errug mooie wagen Sas!

V70'gen ? ??? :P

@SAS: zeer mooie  auto ;D
Citeer

Dan moet je wel een hele goeie klusse zijn als je van een sedan een station wil maken. Maar leuk om te zien dat een s of v neus ook op een 850 past. (alhoewel ik toch de oer-850 neus het allermooiste vind, met die grote koplampen)
Vierkant Rules

Lempke

Schitterend!!!!!

Lempke.                                  ::)      ;)
Eerst 850 GLT 2.5i silversand-metallic 1992,
daarna S70 T-5 sportsline nauticblue-metallic 1997.
Nu S40 1.8 Momentum 2006.

Halimi

Sas, hij staat nu op Marktplaats, waarom doe je 'm weg?

elianmars

Citaat van: Halimi op 11-09-2005 23:06:36
Sas, hij staat nu op Marktplaats, waarom doe je 'm weg?

Staat in de advertentie, he. Hij moet meer gaan rijden en heeft een diesel gekocht.

Chris S.D.

Sas, ik kan begrijpen dat wanneer je veel kilometers moet gaan rijden een "kleinere diesel" goedkoper is dan een 850 T-5 op benzine.

Maar waarom niet gas inbouwen in de auto waar je zo enthousiast over bent, dat lijkt mij toch een kleinere investering dan een kleine diesel ???.

Ben wel benieuwd wat die "kleine diesel" is. Iig jammer dat je zo kort hebt kunnen genieten van deze mooie 850.