Effe voorstellen

Gestart door sas, 17-07-2005 15:53:04

Vorige topic - Volgende topic

sas

Hallo allemaal,

Na mijn 850 2.5 10v die ik had ge-Tvijfd door middel van spoilers en wielen heb ik deze aan mijn schoonvader verkocht (zonder winst he  ;))  
Nu heb ik eindelijk een T5 (2.3 sports line, 158000km in de kleur 421 :)) waar ik zo lang over getwijfeld heb. Ik had eerst een Peugeot 206  :'( gekocht na de 850, lekker goedkoop rijden dacht ik. Ik hou wel van oude franse klassiekers dus een 206 moest ook kunnen. Maar na 2 maanden rijden en de aanblik van 3 volvo's in de familie kon ik het niet meer opbrengen, en heb ik dan eindelijk deze gekocht. Die 206 was een grote fout. Je wil niet weten wat een verschil een Volvo maakt. Het zijn zulke degelijke en mooie auto's, en zitten zo goed in elkaar (dat alles afbreekt als je het losmaakt ok, moet je het maar laten zitten) dat ik nu geen andere auto meer wil. Een hobby is het, en zo zie ik het nu nog meer dan anders. Beter dan je geld naar de kroeg brengen nietwaar?

Jullie zullen wel niet zo dom zijn als ik, maar voor de goede orde: Verkoop je Volvo niet, ook niet als je even krap zit, want je krijgt er SPIJT van.....

Deze T5 heeft 2 eigenaren gehad, en ik heb het onderhoudsboekje erbij inkl. alle rekeningen van 0-150.000km die ik bij de dealer opgevraagd heb. Was wel even spannend je weet nooit hoe of wat. Maar de auto is absoluut keurig onderhouden, en er zitten nauwelijks krasjes of putjes in de lak  ;D
Ik ben zo blij :D
Maar goed, wat heb ik er al aan gedaan:

eerst even de R bumper er op gezet, is voor mij een must. De R wielen zaten er al op gelukkig evenals de achterspoiler. De stickertjes van de stijgerende eland van Wilpac heb ik er ook vast opgeplakt.
Simons uitlaat RVS vanaf kat
K&N vervangingsfilterje
CD houder
geheel getectyleerd, alle deuren en dorpels (misschien niet nodig maar kan nooit kwaad)
alle schroefjes gecontroleerd en aangedraaid in het interieur, nu geheel rammel-en kraakvrij.
Motor geheel schoongemaakt
lak gecleand met commandant en meerdere malen gepoetst >:(
koplamp randjes zwart gemaakt onder het glas en het glas schoongemaakt
oranje lampjes in de hoeklichtjes als stadverlichting
philips vision+ als dimlicht en de lampen omhoog gesteld dat ze net niet verblinden (scheelt enorm in lichtopbrengst i.c.m. glas reinigen)

Wat zit nog in de planning: (als de portemonnee het toelaat)

lid worden van de 850 club
Chippie (als er weer is een aanbieding is)
wielen opnieuw spuiten
chrome instaplijsten
zwart pianolak dashboardstrips
en vast nog wel wat :-\

Groeten aan allemaal
Sacha

mathh

Mooie auto, Sacha. En gelijk met de foto's erbij. Dubbel gefeliciteerd dus.
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Vulk

Die is wel nog heel mooi.
Proficiat en nog veel succes ermee.

Reitse

Mooi hoor (en leuk stickertje ook :D)

kasper2

gefeliciteerd met je nieuwe aankoop,echt een super auto,gr kasper 2 easy ryder

sas

Citaat van: kasper2 op 17-07-2005 18:39:17
gefeliciteerd met je nieuwe aankoop,echt een super auto,gr kasper 2 easy ryder

Bedankt allemaal voor de leuke reactie, die van jou mag er ook zijn Kasper

Esveldt

Hmmmmmmm, mooi!

Euuh, chippie is altijd in de aanbieding!

Paul

Volvo4Life

Prachtige auto Sas! Die Simons uitlaat vanaf de kat is een mooie. Weet jij of je  het sierstuk (wat volgens mij onderdeel is van je Simons uitlaat) ook los kunt kopen?

Groet,
Tim  

The Saint

Da's voorstellen voor gevorderden zeg, helemaal top!

De vorige geTvijfd, deze geRd. Wat ga je doen als je schoonvader deze overneemt en je een R koopt???

Errug mooie wagen Sas!
No shirt no shoes, no pinball

denjo

V70 T  +  480 Collection + VW Type 3 Notchback '68

Rayman

Mooie T-5.
Ik wens je er veel plezier mee.
Rayman

sas

Citaat van: Volvo4Life op 17-07-2005 20:33:44
Prachtige auto Sas! Die Simons uitlaat vanaf de kat is een mooie. Weet jij of je  het sierstuk (wat volgens mij onderdeel is van je Simons uitlaat) ook los kunt kopen?

Groet,
Tim  

Bedankt hoor.
Volgens mij kun je deze niet los bestellen. Ik weet niet of je een heel flut uitlaatsierstukje hebt nu, dan mag je mijn oude T5 ovale rvs sierstuk best hebben. Ziet er nog top uit. Ik meen dat ze bij de dealer (waar ze nog meer hebben dan je soms denkt) wellicht wel deze sierstukjes verkopen.

sas

Citaat van: The Saint op 17-07-2005 20:44:48

De vorige geTvijfd, deze geRd. Wat ga je doen als je schoonvader deze overneemt en je een R koopt???

Errug mooie wagen Sas!

Ja dan valt er nog weinig te doen he. En ik moet altijd wat te rommelen hebben aan de auto. Dus dat doen we maar even niet voorlopig. Ook is tevreden zijn ;)

Rsport

Citaat van: The Saint op 17-07-2005 20:44:48

Errug mooie wagen Sas!

V70'gen ? ??? :P

@SAS: zeer mooie  auto ;D

Volvo4Life

@ sas

Bedankt voor het aanbod! Maar ik vind het eindstuk wat je nu hebt erg mooi. Ik zal eens gaan informeren bij de dealer. Kijken of zij iets moois hebben liggen.

Groet,
Tim