Stoelverwarming inbouwen

Gestart door Edwin, 23-12-2002 21:28:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edwin

Het verhaal over de kapotte stoelverwarminge lezende deed mij weer met weemoed aan mijn 460 met stoelverwarming terugdenken... Ik moet dit noodzakelijk goed ontberen in mijn machtige Zweed. Is dit makkelijk achteraf in te bouwen en moet je dan voor het origneel (bij de dealer €€€) gaan of is er ook aftermarket spul te koop?

gr. Edwin.  8)

Joris_Scholte

#1
CiteerHet verhaal over de kapotte stoelverwarminge lezende deed mij weer met weemoed aan mijn 460 met stoelverwarming terugdenken... Ik moet dit noodzakelijk goed ontberen in mijn machtige Zweed. Is dit makkelijk achteraf in te bouwen en moet je dan voor het origneel (bij de dealer €€€) gaan of is er ook aftermarket spul te koop?

gr. Edwin.  8)

Edwin, ik denk dat jou auto al is voorbereid op deze heerlijke luxe. Kijk eens onder je voorstoelen of er kabeltjes zitten, deze zijn dan waarschijnlijk van de stoelverwarming. Tenminste, is bij mijn 850 zo.
Voor de bediening moet je toch echt de middenconsole loshalen om in te bouwen. De schakelaar moet je denk ik los bestellen, of bij de dealer of je kunt misschien eens bij Autorima proberen. Prettige kerstdagen.
Het hele jaar de R in de maand