Marangoni banden

Gestart door MennoW, 20-07-2005 22:58:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MennoW

Dag luitjes

Op mijn V70 R zitten al marangoni banden, en na 10.000 km flink doorrijden , oa door de Alpen en Italie ben ik onder de indruk van de kwaliteit van deze jongens.

Afgelopen weekend ben ik over de Nurburgring gereden, het oude circuit welteverstaan en heb echt 5 ronden tot op het randje gereden.
Nadat ik van de baan kwam waren ze zo heet dat de bovenkant glom alsof ze nat waren en er ook gruis en dergelijke in de band zijn gesmolten
Tijdens het rijden heb ik daar niets van gemerkt, de grip bleef super.
Ook piepen ze totaal niet en de bochten namen ze zo heerlijk hard , ik wist niet wat ik meemaakte....

Nu rij ik niet elke dag zo, dus een beetje comfort is ook lekker en dat bieden ze ook , weinig afrol geluid en een fantastische wegligging

Mijn vraag is nu ,  weet iemand waar ik deze banden in Nederland kan halen?

Op de site van www.marangoni.com word ik niet veel wijzer en een Nederlandse dealer kan ik ook niet vinden

Voorlopig zit er nog genoeg loopvlak op maar ter zijner tijd wil ik graag dezelfde banden monteren

Oh ja, het betreft dus een V70 R met bandenmaat 215 op 17' Comets

Op de site zie ik de band ertussen staan , Zeta Linea

Maar een prijslijst of dealer in Europa niet

Groeten Menno


JCviggen

Ik ben ooit maar één keer Marangoni banden tegengekomen in een duits tijdschrift in een bandentest en daar bengelden ze redelijk achteraan.....ik weet dat hier in de buurt decondé banden centrales nogal graag Marangoni verkopen, op andere plaatsen vind ik ze zelden terug. Weinig aan weggegeven IMHO, je bent beter af met de grote merken (raadpleeg bandentests voor je koopt!)
Stage eleventy by backyard tuning


Citaat van: Duitsers"Da komt der verruckter mit der Volvo wieder"

reneetje

Even google'n levert dit [/color]op.
Assortiment staat hier.[/color]

Sucses

Rene ;)

Laserblue

Volgens Autovisie zijn het topbanden voor de duurdere auto´s



*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*