mijn nieuwe bak

Gestart door jansenT5, 22-07-2005 09:32:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jansenT5

Ik zal mij en mijn nieuwe auto even voorstellen.

Ik Heb een  maand geleden een donker blauwe 850T5 2.0  estate uit 1996 gekocht, italiaanse import, met belachelijk weinig km op de teller (114K) was dus een beetje huiverig omdat ze daar natuurlijk geen NAP kennen (van jullie site afgehaald)
had daarom iemand meegenomen die al jaren een T5R rijdt en veel verstand heeft van auto's. (na het rijden in die T5R wilde ik ook metteen een volvo 850 ;D) gelukkig zag de auto van binnen en van buiten er inderdaad uit als 114K plus dat het onderhouds boekje er ook goed uit zag.

heb voor deze auto een rover 420 gereden, erg veel luxe en erg veel oderhoud (+/- 2.500 euro in 2.5 jaar)

ben dus erg blij dat ik zoveel goede berichten lees op jullie forum over wie heeft de hoogste km stand.

zal binnenkort even wat foto's op de site zetten als hij weer netjes gewassen is.

Keesjan

Welkom JansenT5,

Even snel wassen die auto svp  :)
Pas je de eerste tijd wel even op met volgas rijden. Hij is nog niet ingereden namelijk.
Verder zal het wel wennen zijn tov de rover. Nu hoef je niet met een flesje olie in de kofferbak rond te rijden om iedere 500km even bij te vullen ;)
Veel geluk en plezier met je auto!

Keesjan

kasper2

he jansen t5 welkom bij de club en veel plezier met je aankoop,gr kasper2 easy ryder  ;D

ed

Beste "meneer Jansen",

Heel veel plezier met de T5. Wel een groot verschil met een Rover 420. Of een 850 nu zoveel goedkoper is als een 420 betwijfel ik. Als ik met 1500 euro in een jaar aan onderhoud wegkom ben ik blij. Nu rijd ik wel redelijk wat km's in een jaar (30.000).
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!

Peertje

Citaat van: Keesjan op 22-07-2005 10:19:42
Pas je de eerste tijd wel even op met volgas rijden. Hij is nog niet ingereden namelijk.

;D ;D ;D

Welkom op het forum met je Italiaanse !
Je bent er iig lekker op vooruit gegaan.
Hé? Geen banner meer?

jansenT5

Heel veel plezier met de T5. Wel een groot verschil met een Rover 420. Of een 850 nu zoveel goedkoper is als een 420 betwijfel ik. Als ik met 1500 euro in een jaar aan onderhoud wegkom ben ik blij. Nu rijd ik wel redelijk wat km's in een jaar (30.000).


inderdaad een groot verschil, probleem met de rover was dat er altijd wel wat was, heeft nooit 3 maanden zonder problemen gelopen terwijl die uit 99 was.
wil gaan proberen om zoveel mogelijk zelf te doen aan de 850, ken namelijk wel mensen die er verstand van hebben. en ik rij ook minder km per jaar (20.000)

The Saint



:-X





Heerlijk zo'n T5, geniet ervan!
No shirt no shoes, no pinball

HAP

Gefeliciteerd!
Wanneer je het onderhoud zelf doet, of net als ik met wat hulp van een goeie vriend  ;D ;D en de evt noodzakelijke odnerdelen voordelig in kunt kopen dan valt het best mee.
Veel plezier ermee.

Bart

Lempke

JansenT5,

welkom met je exotische schone hier op dit forum.
En wat wassen betreft: Het moet goed en grondig uitgevoerd worden, maar kan snel gebeurd zijn.
Plaatje van jouw plaatje is waar we hier op w88!!!?!!
                          ;)
Lempke.                                         ;D
Eerst 850 GLT 2.5i silversand-metallic 1992,
daarna S70 T-5 sportsline nauticblue-metallic 1997.
Nu S40 1.8 Momentum 2006.