Motor slaat af op benzine

Gestart door karinara, 22-07-2005 13:57:08

Vorige topic - Volgende topic

karinara

Hallo
ik heb een probleem met rijden op benzine .Op een moment tijdens rijden op benzine slaat motor af en dan soms een paar keer wil niet aan ,later loopt goed en dan weer slaat af.
Ik heb gekeken maar ik weet nog niet wat is er aan de hand?
ook ergens elezen iets over brandstofpomprelais en overbruggen maar ik snap het niet met overbruggen ,is dan overbruggen genoeg om zo verder te rijden en moet dan relais eruit of overbruggen is tijdelijk?

@®-

Ik heb het ook gehad dat mijn brandstof relais niet meer goed was:

http://www.volvo850forum.com/index.php?board=3;action=display;threadid=7887

Staat ook in hoe te overbruggen.

Ik heb gewoon een nieuw relais gehaald en nooit meer last van gehad (effe afkloppen)

Ik heb mijn oude relais open gehaald en de solderingen bekeken die waren los getrild, alles weer vast gesoldeert en heb dus nu een reserve exemplaar.

karinara

Hallo
i
wat ik niet begrijpt is het volgende wat bereikt ik met overbruggen en moet dan snel een nieuw relais komen of mag ik zo verder te rijden met een overbrugging???

Reitse

Met overbrugging bereik je dat de brandstofpomp blijft lopen en je door kan rijden.
Ik zou er wel een ander relais in zetten.

@®-

Als je wilt mag je het wel met die van mij proberen. kijk je het even aan blijft het goed haal je een nieuwe en krijg ik 'm wel weer terug.

karinara

Hallo
ik ben van plan om morgen met vakantie te gaan en daar moet ik zeker enkele honderd km rijden op benzine ...is dan wel een overbrugging oplossing gezien dat mijn volvo dealer moet die relais pas bestellen?