Bekabeling mistlampen, al aanwezig?

Gestart door Bartboos, 25-07-2005 12:12:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bartboos

Mijn S70 uit '98 heeft helaas geen mistlampen... Nu zag ik bij Estate Services een complete set inclusief roosters voor €159,-. Nu vraag ik mij af of de bekabeling voor de msitlampen er al ligt of dat je zelf de kabels moet trekken? Wie weet dit? Ben zelf redelijk handig, maar is dit een klusje wat zelf wel te doen is? Heb al gezocht op het forum, maar kon zo snel niets vinden over de bekabeling voor de mistlampen... Alvast bedankt voor de antwoorden!

MarcoV

Als je de huidige roosters eruit haalt zie je de stekkertjes al zitten. Meestal zitten ze geklemd achter op de roosters op een apart nokje. Je hoeft dus geen kabels te trekken, klik in en klaar.

MarcoV

Wauter

Je 'vergeet' de schakelaar en het relais nog, maar dat moet in de set incl inbouwbeschrijving zitten

Bartboos

Weet iemand of de bekabeling achter het dashboard ook weer een beetje terug te vinden is?

thuur

#4
Ja hoor, alle bekabeling ligt netjes bij elkaar 8)



Gr ;D

Bartboos

#5
Nou dan kom ik er wel uit... Zag links naast stuur achter een afdekplaatje een losse gele stekker, zou die voor de mistlampen kunnen zijn? Rechts naast het stuur zit er trouwens nog een grijze losse stekker achter een afdekplaatje, waar is die van?

Bartboos

Mistlampjes gekregen voor mijn aanstaande verjaardag  ::), complete set van Estate Services met roostertjes, relais, schakelaar etc... Gaan er binnenkort in gezet worden, heeft iemand nog behoefte aan een fotoverslag hiervan?

Laat dat dan even weten, dan zal ik een stap-voor-stap beschrijving maken inclusief fotootjes...

animalT5R

altijd leuk voor een ieder die dit in de toekomst ook wilt gan doen.
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

Wauter

Makkelijk he, originele accesoires!

elmarconi

Citaat van: Bartboos op 09-08-2005 18:01:42
Mistlampjes gekregen voor mijn aanstaande verjaardag  ::), complete set van Estate Services met roostertjes, relais, schakelaar etc... Gaan er binnenkort in gezet worden, heeft iemand nog behoefte aan een fotoverslag hiervan?

Laat dat dan even weten, dan zal ik een stap-voor-stap beschrijving maken inclusief fotootjes...

Zit de boel er al in?
Heb ook net voor mijn laatste 2 verjaardagen het setje van Estate Services gekregen. Netjes verpakt, binnen 5 dagen thuisbezorgd na overmaken van de centjes. Alles origineel Volvo spul, compleet met schroefjes, schakelaar en relais, made in Austria, april 2005. Meertalige handleiding erbij. Nu alleen nog op de rug onder de voorkant duiken.
--
Autogas Inside . . .

elmarconi

Nou, ze zitten er onder. 1.5 uur werk, omdat ik de juiste sleutels niet bij me had op vakantie.  ;D
Maar de lokale gereedschapsboer in Egmond heeft zo ook weer wat verdient.
Gebroken rug om de 2 relais te plaatsen, en m'n dikke kop past amper onder de bumper door.  ;)
Het stomste is dat ik geen foto's heb gemaakt.
Als troost kan ik de originele Volvo-inbouwhandleiding wel ff scannen en hier aanbieden?  Geef maar een gil...
--
Autogas Inside . . .

b0nkolok

#11
Citaat van: thuur op 02-08-2005 09:44:39
Ja hoor, alle bekabeling ligt netjes bij elkaar 8)

http://www.eskens-1.tmfweb.nl/1725038.volvotje.jpg

Gr ;D

Lijkt wel oorlog !
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Emiel

Thuur overdrijft altijd zo als ie z'n dashboardverlichting gaat vervangen..... ;)

thuur

Citaat van: Emiel op 14-10-2005 23:38:27
Thuur overdrijft altijd zo als ie z'n dashboardverlichting gaat vervangen..... ;)

Hahaha, L ;D L!

Dan had je me moeten zien met die aandrijfas in m'n handen ;D


Gr 8)

elmarconi

Citaat van: elmarconi op 14-10-2005 21:52:40
Als troost kan ik de originele Volvo-inbouwhandleiding wel ff scannen en hier aanbieden?  

Hier staat ie...
--
Autogas Inside . . .