Vers op het 850 forum

Gestart door Biesbosch, 26-07-2005 10:04:08

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Biesbosch

Hallo allemaal, wat een groot forum zeg, niet erg gewend.

Vanmorgen heb ik mijzelf aangemeld op het forum, mijn naam is Robert en wij hebben een 850 Estate met 2.5 - 20V motor. Heerlijke auto, beige leren bekleding enz. enz. uit 1996. Ik ben benieuwd wat ik hier kan opsteken, ik denk, dat ik wel even bezig ben met de vooranden posts en de info erin.

Onze 850 is sinds 2 jaar nu de z.g. gezinswagen en dat is nodig ook met 3 kinderen, overigens heeft iemand ervaring met het plaatsen van 3 kinderen op de achterbank van de wagen?
Ons lukt het niet met 2 rodi's en 1 maxi cosi, alleen al omdat de gordels niet lang genoeg zijn...

Suggesties?

Het alternatief, mijn Supra is al helemaal niets voor een gezin met 3 kinderen, tenzij je je vrouw of een kind thuis laat. :-[

Ik ben geen mega poster hoor, ook niet op het Supras.nl forum, maar wel nieuwschierig en wie weet een slimme opmerking.

Groeten,

Robert
Life is a lesson... You'll learn it when your through

daytonawim

welkom op het forum en veel plezier hier.

Maar we willen wel graag FOTO"S zien hoor :-)

Biesbosch

Zit even te knoeien, hoe moeten foto's worden toegevoegd?

Ik krijg alleen maar
Life is a lesson... You'll learn it when your through

Reitse


Biesbosch

AHA!!

Hier een fototje van de voorkant, morgen is'ie schoon en dan meer foto's! ;D

Life is a lesson... You'll learn it when your through

DopdeDouwer

#5
Hoi naamgenoot welkom op het forum. Wat een leuke naam heb je, teminste ik kom al sind babay af aan in de Biesbosch en het er altijd hele leuke vakanties en weekenden gehad. Kom jij er ook vaak of woon je er in de buurt? Helaas hebben we sinds kort geen boot meer dus kom ik er niet meer zo vaak. Binnenkort ga ik er weer eens kijken, ben benieuwd of er veel veranderd is.

Met die kinderstoeltjes heb ik niet zoveel ervaring, ik heb op het forum weleens gelezen over verleng stukken voor de gordel. Misschien dat je die terug kan vinden met de zoek-knop. Of even de volvodealer bellen.

En iedereen is altijd heel benieuwd naar foto's dus die zijn van harte welkom. De tag die je gebruikt is goed. Op de link van Reitse kan je kijken waar je foto's kan oploaden, als je dat nog niet gedaan had. Ook die Supra zou ik wel eens willen zien, is het het laatse type?

Veel plezier op het forum

[edit] haha ja dat is een leuke foto, is ook al voorbij gekomen in het leuke foto-topic [/edit]
Vierkant Rules

kasper2

he robert welkom bij de club en veel plezier met je volvo en veilige kilometers,gr kasper2 easy ryder ;D ;D

fearless

Welkom hier op het forum.

En een SUPRA voor er bij.  >:(  Nu ben ik jaloers.  ;)

The Saint

Citaat van: Biesbosch op 26-07-2005 10:04:08
Onze 850 is sinds 2 jaar nu de z.g. gezinswagen en dat is nodig ook met 3 kinderen, overigens heeft iemand ervaring met het plaatsen van 3 kinderen op de achterbank van de wagen?
Ons lukt het niet met 2 rodi's en 1 maxi cosi, alleen al omdat de gordels niet lang genoeg zijn...

Suggesties?


Suggesties?, jaaha:

-2 stoeltjes R in en dan een stoelendans doen als je weggaat, de laatste heeft pech.
-Gebruikte Connexxionbus kopen.
-Je kunt ook Esveldt een PB sturen, hij heeft R volgens mij ook 3 8erin  ;)

Welkom op het forum Biesbosch en laat je (echte  ;D) auto nog ff zien!

No shirt no shoes, no pinball

Biesbosch

Ok, hier dan een paar fototjes, BEHOLD THE RED MONSTER IN DE BACKGROUND!!!

Maar het gaat natuurlijk om het beest op de voorgrond met z'n 5 pits roffel!







Life is a lesson... You'll learn it when your through

fearless

De 850 ziet er goed uit. Supra ziet er volgens mij ook erg leuk uit.  ;D

Biesbosch

Dankjewel, hij is inderdaad in een hele goeie staat, nog maar ca. 170k op de teller, en hij rijdt als nieuw. :D

Voor de rest is hij wel origineel geen tuning spullen of zo. Family car, hoeft niet heel hard.

Daar heb je dan andere speeltjes voor als je het echt wilt 8)
Life is a lesson... You'll learn it when your through

Turbobiker

Welkom Biesbosch. En je Volvo ziet er strak uit, spoilertje en nette wielen. Maar eh, je maakt de autoliefhebbers op dit forum wel errug nieuwsgierig naar die Supra. Graag een fotootje en heel veel info ;D
De Tussenpaus

Volvo comfort

Keurige wagen hoor...Je Volvo dan ;D
Vooral dat lichte interieur met dat leer :-*

En als je je kinderen niet op de achterbank kwijt kunt heb je nog altijd een achterbak :)

En als reddende engel heb je altijd nog een trekhaak daar past ook wel een maxicosi op ;D

Gr. Koos

Biesbosch

Tja, die Supra is een soort jeugddroom, toen hij geintroduceerd werd had mijn vader er een bij zich om km op te rijden voor de persintroductie (werkte bij L&P) en toen kon ik hem natuurlijk niet betalen!

Afijn, in 2003 heb ik na veel zoekwerk een goede gevonden, er is heel veel bagger in de handel en op de bekende dingen na, remmen en airco, rijdt hij zonder problemen en ook lekker luxe.

Nou gegevens: Het is een 3.0 Turbo automaat met targadak. Voor de rest waren er bijna geen extra's te krijgen, het zat er al op, zoals ECC, ABS enz.

De top zou rond de 245 km/h moeten liggen, dit heb ik zelf nog nooit geprobeerd, hij is immers toch al 12 jaar oud en de boetes voor dit soort snelheden zijn mij te hoog.
De 3.0 liter lijnmotor heeft dan geen roffel, maar loopt prachtig en levert zo'n 235 pk af aan  de achterwielen, dit is vooral in het begin wel even wennen, vooral bij vochtig weer!!

Genoeg tekst, hier ook een plaatje.



Voor de echte liefhebber meer info op de SOHG (Supra owners group Holland) op www.supras.nl of http://tsurf.no-ip.com

Greetings!
Life is a lesson... You'll learn it when your through