Volvo xenon-licht 850R/T5-R

Gestart door Paco, 12-03-2003 20:23:41

Vorige topic - Volgende topic

Roy V70R

Veeeeeels te duur :-/
Wij krijgen deze kit binnenkort ook.
Ik denk dat de prijs dan ongeveer 599 euro`s zal worden.

Groeten roy.
850 GLT - 855 T5 - V70R

Johann

CiteerVeeeeeels te duur :-/
Wij krijgen deze kit binnenkort ook.
Ik denk dat de prijs dan ongeveer 599 euro`s zal worden.

Groeten roy.

Ik heb van de week toevallig een H4 kit in handen gehad,

Roy V70R

CiteerIk heb van de week toevallig een H4 kit in handen gehad,

Wat koste die dan ;D
850 GLT - 855 T5 - V70R

Johann

"Om en nabij" de 500 euro.
Moest ik maar even rechtstreeks contact op nemen.
Kon het zelfde kitje wel eens zijn die jij gezien hebt.

(Zegt een zwarte Accord je iets.... ;) )

Roy V70R

Ik weet nu wie je bedoelt, ;) maar is niet dezelfde kit.
Maar deze die jij hebt gezien gaan wij ook leveren.

Greetz roy.
850 GLT - 855 T5 - V70R

Paco

Tis inderdaad heel duur bij die duitser, maar wel een geweldig licht die xenon als ik dat zo zie op de foto!

Tis alleen niet mooi voor op je volvo850. Je mistlampjes hebben een andere kleur, en het "past" gewoon niet vind ik. Alleen als je "heldere" koplampen hebt staat het super.

Paco

Xenon heeft altijd een iets andere kleur. Kijk maar eens naar een audi bijvoorbeeld. Als die voorbij komt blazen over de snelweg heeft ie gewoon "wit/gele" koplampen zoals de meeste hebben (en dan moeten de lampen wel warm zijn als je eenmaal op de snelweg zit). Als ie ver van je af is (en wel jouw richting opkomt) zie je dat de lichten een andere kleur vertonen. Bij de nwe passaatjes valt het me ook erg op.
Uiteraard bij bmw net zo...

eneuhhh, die koplampen van de nwe bmw5... tjemig de pemig wat een vette units!!!!!!! Wat dat betreft is bmw wel weer heeeel fijntjes bezig mensen!

Paul_H

Lampen die jij bedoelt die dan blauw, dan wit zijn, zijn geen xenon. Dat zijn die vervelende lampen die ook op zo;n fiat punto zitten.
Je kan een Audi krijgen met die vervelende lampen, en met xenon!

En als je eenmaal xenon hebt, wil je niet zonder!
Maar Xenon heeft beetje verkeerde naam gekregen door die BMWs die die dingen verkeerd hebben afgesteld.
Reed laatst in M5 van vriendje van me, en die gaf zeker een Meter hoger licht dan mijn V40je. En een vriend van mijn vader met nieuwe 530d, was het net iets minder, maar ook veel te hoog. Beide daarna ff goed afgesteld!

Oh Johann, ik vind het wel leuk staan hoor die wittelampjes en dan gele mistlampjes...  ;D