Kabels onder voorstoelen

Gestart door shootafriend, 01-08-2005 18:29:07

Vorige topic - Volgende topic

shootafriend

Heb voor mijn vakantie op de voorstoelen zo'n mooi badstoffen hoesje geplaatst, reden is me onduidelijk gebleven want je transpireerd niet meer met airco natuurlijk. Maar bij de montage zie ik midden onder de voorstoelen bekabeling en stekkers zitten. Ik heb naar mijn weten geen stoelverwarming (geen schakelaars op dashboard) en/of electrische stoelbediening. Wie verteld mij waarvoor deze dienen????? SIPS misschien????

Reitse

Verklikker voor de gordel. (en vast voorbedrading..)

denkweb

Toekomstige aansluiting van SIPS, Stoelverwarming.

Verder idd je gordelverklikker.

Helaas geen kabelvoorbereiding voor electrisch bedienbare stoelen heb ik bemerkt...

shootafriend

Ik heb SIPS dus dat zou kunnen, zitten de SIPS airbags in de stoelen dan?? Ik dacht in de zijpanelen. Ik zie ook dat er kabels de stoel ingaan, maar er zit naar mijn weten geen drukschakelaar voor de gordelverklikker in de zitting, want als de auto loopt en ik zit niet op de stoel flikkeren de 2 lampjes van de gordelverklikker ook.

Supersonic

SIPS zit idd in de rugleuning in de stoel. Als je goed aan de zijkant voelt moet je daar ook een bobbel voelen.

denkweb

Citaat van: shootafriend op 02-08-2005 08:52:09
Ik heb SIPS dus dat zou kunnen, zitten de SIPS airbags in de stoelen dan?? Ik dacht in de zijpanelen. Ik zie ook dat er kabels de stoel ingaan, maar er zit naar mijn weten geen drukschakelaar voor de gordelverklikker in de zitting, want als de auto loopt en ik zit niet op de stoel flikkeren de 2 lampjes van de gordelverklikker ook.

Dan klopt het toch ook dat ze knipperen, de bestuurder (die er niet is) heeft zijn gordel dan niet om. Pas als je die dichtdrukt zijn ze uit!

italia

Plus het feit dat die verklikker ook alleen maar in de bijrijderstoel zit. Bij Volvo gaat men er van uit dat als de auto rijdt er iemand op de bestuurdersstoel zit.

Reitse

Hoe weet dat ding dan dat er iemand in de stoel zit?

thuur

Citaat van: Reitse op 02-08-2005 21:31:36
Hoe weet dat ding dan dat er iemand in de stoel zit?

Als je uitstapt met de sleutels op contact blijft het lampje knipperen hoor...

Tenzij je relais 212 verwijdert ;D

Gr ;)

shootafriend

Wat mij betreft heb ik genoeg info over dit onderwerp, iedereen bedankt voor de reactie hopelijk heeft iemand anders er in de toekomst ook nog wat aan.....ennuh................geen ruzie maken hè.