kras op achterruit estate

Gestart door melianl, 01-08-2005 23:59:00

Vorige topic - Volgende topic

melianl

goedenavond :-)

Tijdens een van de laatste regenbuien zo vriendelijk geweest een tweetal fietsen te vervoeren. Resultaat een paar krassen op de achterruit van de estate :-/.  Niet groot en ook niet in het zicht. Op het "zwarte" gedeelte van de ruit (en ietsje lager). Lijkt of de coating eraf is...

Is het nog te fixen ?

thuur

Die coating is gewoon een laklaag en die zal er wel afgekrabd zijn (Waarom zou je ook met de fiets gaan? Waarom kopen die mensen geen auto ???).

Ik denk dat je met een matzwarte verf al een heel eind komt..

Gr 8)

Amazon

Zitten de krassen op de binnenkant?
Bigger and better!

melianl

krassen zitten op de buitenkant. Bij bepaalde hoek/lichtinval is het helder (zilverkleurig bijna) zichtbaar.

Melianl.

@®-

Polijsten met tandpasta werkt op hele lichte krasjes met horloges glaasjes, maar als die te diep is denk ik dat het einde oefening is en je ermee moet leren leven.

thuur

Tja het is gehard glas, dat laat zich niet eenvoudig polijsten (zoals je al verwacht). Was er niet laatst een topic over het polijsten van de voorruit? Wellicht een belletje waard.... ;)

Gr 8)

[edit] Aan de buitenkant? Heb je de fietsen op het dak gehad of zo? [/edit]

melianl

ik heb zo'n fietsen standaard die op de kogel van de trekhaak vastgeklemd wordt. Fietsen worden eraan gehangen. De handrem zat tegen de ruit te schuren bij het nemen van (al) de verkeersdrempels hier in de woonwijk.

Dan maar een achterspoiler over de achterruit heen :-) is ook prachtig :-) Zeker weten dat er dan helemaal geen fietsen meer mee kunnen ...

iig dank voor de input...

Melian.