[VOLVO 850 CLUB MEETING] Sleuteldag Waddinxveen

Gestart door denkweb, 02-08-2005 13:35:49

Vorige topic - Volgende topic

Volvo comfort

Ik kom ook..

Gelukkig is er nog niks kapot aan mn wagen.. ;D

Als er iemand hulp nodig heeft dan hoor ik het wel... 8)

gr. Koos

b0nkolok

CiteerAls er iemand hulp nodig heeft dan hoor ik het wel...

Nou Kooz, een kluns als ik zal zekerrrrrr hulp nodig hebben. Als je me wilt helpen laat ff via een PB weten, dan geef ik de klusitems van mijn RRRRRoffel door.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

BasV70

Ik had ook al aangegeven wel aanwezig te zijn maar niet te klussen. Althans aan mijn eigen auto. Dus als iemand nog een handje kan gebruiken, dan hoor ik het wel.

Gr. Bas

mbk

nou ik kan wel een handje gebruiken met mijn veertjes, als er tenminste plek op de brug is. Het is mn enige kans om ze te vervangen, rechts voor is ie echt al doorgezakt dus dat moet snel gebeuren. Als ik zo in mn knutselboek kijk dan moet het volgens mij wel meevallen. Uitlijnen doe ik later wel.......

Walter

Citaat van: mbk op 21-09-2005 23:34:51
nou ik kan wel een handje gebruiken met mijn veertjes, als er tenminste plek op de brug is. Het is mn enige kans om ze te vervangen, rechts voor is ie echt al doorgezakt dus dat moet snel gebeuren. Als ik zo in mn knutselboek kijk dan moet het volgens mij wel meevallen. Uitlijnen doe ik later wel.......

Helaas nog geen reactie van Daan ontvangen, zal m zo ff bellen. Maar zoals ik al aangaf is het niet mogelijk veren te vervangen.

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Volvo comfort

Citaat van: b0nkolok op 21-09-2005 17:20:57
CiteerAls er iemand hulp nodig heeft dan hoor ik het wel...

Nou Kooz, een kluns als ik zal zekerrrrrr hulp nodig hebben. Als je me wilt helpen laat ff via een PB weten, dan geef ik de klusitems van mijn RRRRRoffel door.

Oke dan Jan..!! 8)

Ik ben alleen geen autotechnicus maar als je zegt wat ik moet doen dan komt het zeker te weten goed 8)

TTT242

Gisteren telefoontje gehad van Hooftman. Het vervangen van de draagarmrn was niet mogelijk wegens de te lange duur... Kan waarschijnlijk toich niet komen; weer opleiding. 't zit wel echt tegen dit jaar maar na oktober hebben we normaal weer veel tijd. Jammer dat de helft van activiteiten in september/ oktober vallen.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

Johann

Citaat van: TTT242 op 23-09-2005 10:48:57
Gisteren telefoontje gehad van Hooftman. Het vervangen van de draagarmrn was niet mogelijk wegens de te lange duur... Kan waarschijnlijk toich niet komen; weer opleiding. 't zit wel echt tegen dit jaar maar na oktober hebben we normaal weer veel tijd. Jammer dat de helft van activiteiten in september/ oktober vallen.

Voorste draagarmen? 15 minuten per kant te lang? pffff

TTT242

V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

denkweb

Citaat van: VolvoMafia op 22-09-2005 08:55:31
Citaat van: mbk op 21-09-2005 23:34:51

Helaas nog geen reactie van Daan ontvangen, zal m zo ff bellen. Maar zoals ik al aangaf is het niet mogelijk veren te vervangen.

Walter

Vaker je mail lezen en niet zo lang aan de lijn hangen als ik je probeer terug te bellen...

Geen wonder dat Hooftman nooit klachten krijgt, ze zijn gewoon niet bereikbaar!  ;D

HJ850

Even een vraagje over onderdelen:  
ik zie dat meer mensen diverse dashbordlampjes gaan vervangen. Kunnen we er van uitgaan dat Hooftman die genoeg op voorraad heeft?

marcelV70R

het wordt voor mij weer moeilijk om op tijd in waddinxveen te komen,
het zal niet eerder dan een uur of half 3 worden denk ik.
nou heb ik het afgelopen kampeerweekend 2 personen bereid gevonden om mijn auto naar waddinxveen te rijden om daar alvast te beginnen met de werkzaamheden,met een beetje hulp van de aanwezigen die niet zelf komen sleutelen uiteraard!
gaat het allemaal toch nog goed komen.

Marcel

Walter

Citaat van: HJ850 op 26-09-2005 07:25:27
Even een vraagje over onderdelen:  
ik zie dat meer mensen diverse dashbordlampjes gaan vervangen. Kunnen we er van uitgaan dat Hooftman die genoeg op voorraad heeft?

Yep, die zijn voldoende voorradig! Verwacht niet dat jullie die deze dag op krijgen :-) Tenzij je een voorraad thuis aan wil leggen  :P Kunnen we nog wel over extra korting praten ook  :-*

Facta non verba
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.

mathh

Moet ook deze keer weer afhaken. De awd kan nog wel wat klusjes verdragen, maar het werk aan het huis gaat helaas voor. Volgende keer beter en fijne dag allemaal.
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Walter

We kunnen jullie een tweetal superscherpe aanbiedingen doen voor de sleuteldag, kijk daarvoor hier

<@ mods: ik weet dat dit hier niet mag, maar vraag een uitzondering ivm de tijdsplanning.>

Walter

Facta non verba